Sweety 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost [..]Kunnen jullie ophouden met baggeren over zoiets triviaals? Hij werkt niet. God, wat jammer. Nou niet meer zeuren, het hele topic loopt vol onzin zo. sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost * SCHOP! Ik kwam net thuis van school ligt er een pakketje op de deurmat. Jawel hoor, ik heb de prijsvraag gewonnen! Ik heb deel 2 van de 5-delige Amerika serie gekregen. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html * Wel raar dat ze 3 x deel 2 weggeven en 2 x deel 1. Waarom niet gewoon van elk deel 1? Neemt niet weg dat ik het ook wel eens leuk vind om wat te winnen Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Nu krijg je opeens cd's ipv dvd's. Wel raar. Zal wel een lange tijd wezen dat ze dat weg geven. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Gefeliciteerd Niveath ! En sietse, aan een CD heb je eigenlijk meer dan aan een van de 5 delen van de Amerika-serie . Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Gefeliciteerd Niveath ! En sietse, aan een CD heb je eigenlijk meer dan aan een van de 5 delen van de Amerika-serie . Als je de 2 delige serie hebt wel ja, maar de meeste hebben de cd's al wel denk ik, zoals ik, en is mis nog 2 delen van de 5 delige amerika serie, dus vandaar Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost [..]Als je de 2 delige serie hebt wel ja, maar de meeste hebben de cd's al wel denk ik, zoals ik, en is mis nog 2 delen van de 5 delige amerika serie, dus vandaar Hmm ja, wat ze doen werkt wel. Ik voel nu de drang al om toch ook maar de 5-delige serie bijeen te sparen.. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten