B&Afan4-life 3 oktober 2004 gestart Share 3 oktober 2004 gestart Wat vinden jullie moet telekids terug op tv(de herhalingen bedoel ik dus) of niet? Ik vind van wel omdat Carlo en Irene gewoon cool zijn samen! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Voor mij hoeft het niet, ik heb er nooit veel naar gekeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Ik wou gaan opnoemen waarom, maar dan ben k te lang bezig... alles was gewoon fantastisch! Eerder op het forum was overigens al een link genoemd naar een site die ervoor strijdt telekids terug op tv te krijgen. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Hmm... Ik weet 't eigenlijk niet. Telekids was (en is) geweldig, maar wel erg gedateerd... Misschien dat een nieuwe reeks wel leuk zou zijn. of gewoon verder met Pittige Tijden! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Ik wou gaan opnoemen waarom, maar dan ben k te lang bezig... alles was gewoon fantastisch! Eerder op het forum was overigens al een link genoemd naar een site die ervoor strijdt telekids terug op tv te krijgen. Dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Hmm... Ik weet 't eigenlijk niet. Telekids was (en is) geweldig, maar wel erg gedateerd... Misschien dat een nieuwe reeks wel leuk zou zijn. of gewoon verder met Pittige Tijden! mwa denk ut niet. Het zal nooit meer zo succesvol worden als dat het was. Het werd met heel veel plezier gemaakt door Carlo en Irene en iedereen die eraan meewerkte. Zowieso kan nooit iemand anders dan zij het gaan doen. (<- die zin klopt niet) En zij hebben er denk ik geen zin meer in. Ze hebben er duidelijk een punt achter gezet. En het moet wel spontaan komen, anders werkt het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Pittige tijden moet sowieso dan er wel weer inzitten. Heb daar de video van en die vind ik geweldig!!!!!! Zoals Carlo Meta speelt echt GEWELDIG! Maar dan moeten het wel de afleveringen vanaf 1995 zijn want die oude uit 1989 hoef ik niet te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ja, herhalen. Ik hoef het niet te zien, maar ik herinner me er vroeger nogal van genoten te hebben. Ook al ergerde ik me toen ook al aan het 'groep 8 basisschool' niveau van Pittige Tijden, Carlo en Irene zijn een goed duo. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost de mega blubber power race Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 juli 2005 gepost Share 15 juli 2005 gepost de movie race, de vraag maar raak gast, ditjes en datjes, de vliegende ouwe taart, mevrouw zuurtje en mevrouw pruimpje, super fan, giechel en goochel, en de onbetwiste, blamage goeie, derriére wauwie, pittige serie pittige tijden!! nu ik er over nadenk, TELEKIDS MOET TERUG!!!!!!!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten