TMP 30 september 2004 gestart Share 30 september 2004 gestart Willem Oltmans is overleden aan de gevolgen van een vreselijke ziekte ! Ik hoorde het net op Radio 1. (ik vul kan-ker in maar het veranderde vanzelf in een vreselijke ziekte ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 september 2004 gepost Share 30 september 2004 gepost 't Is wel prijs he, deze week :s Tja, lullig voor hem en degene die van hem houden, ik ken hem verder niet dus ik kan er geen traan om laten. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 september 2004 gepost Auteur Share 30 september 2004 gepost 't Is wel prijs he, deze week :sTja, lullig voor hem en degene die van hem houden, ik ken hem verder niet dus ik kan er geen traan om laten. Heb je nog nooit van hem gehoord ? Ik ken hem ook niet echt goed, maar ik weet wel ongeveer wie hij is/was. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 september 2004 gepost Share 30 september 2004 gepost [..]Heb je nog nooit van hem gehoord ? Ik ken hem ook niet echt goed, maar ik weet wel ongeveer wie hij is/was. Ik heb hem wel es gezien in Dit was het nieuws, maar om nou te zeggen "ja, nu ken ik hem" nee. Beetje raar figuur. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 30 september 2004 gepost Share 30 september 2004 gepost [..]Ik heb hem wel es gezien in Dit was het nieuws, maar om nou te zeggen "ja, nu ken ik hem" nee. Beetje raar figuur. vind ik ook wel, het werd ook weleens na gedaan bij kopspijkers, hijs een soort nep-amerikaan maar met alle respect spijtig voor de gene die van hem houden. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost (ik vul kan-ker in maar het veranderde vanzelf in een vreselijke ziekte ) Ik kende Oltmans eveneens alleen maar van zijn persiflage uit ''Kopspijkers'' Voor de rest nooit echt wat met die man gehad. Ja, vaak om zijn imitatie (Erik van Muiswinkel) gelachen. En The Master, dat uit jouw quote heeft dj ingesteld, dan weet je dat ook weer. Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Geweldige man, in het echt misschien wel nog leuker dan de persiflage. Jammer dat ie dood is. Hij verdient zo'n groot afscheid meer dan Hazes, maar dat zal er wel niet van komen Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Heel erg zonde, was een toffe vent en een goeie journalist. Volgens mij heeft John nog wel eens met 'm gesproken/gewerkt of zoiets? Ik ken z'n werk wel behoorlijk, en hij had een leuk gevoel voor humor. Zonde dat zo'n man dood is. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Kende hem ook van Kopspijkers. Vind het opzich wel jammer, want het leek me wel een aardige man. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Ik vond het een beetje een eigenwijze man, ik had niet echt iets met hem of zo, maar dat maakt het er niet minder erg om... Ernstig voor zijn nabestaanden! R.I.P. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 oktober 2004 gepost Auteur Share 1 oktober 2004 gepost [..]En The Master, dat uit jouw quote heeft dj ingesteld, dan weet je dat ook weer. Dat dacht ik al ja . Normaal zal het woord ook wel als scheldwoord worden gebruikt. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Dat was, evenals Bram Vermeulen en Andre Hazes, een hele markante man, wel alle drie totaal verschillend. Jammer dat het zo snel gaat allemaal. Hoewel Oltmans natuurlijk wel oud was, Andre Hazes ook oud is geworden voor zijn doen en Bram Vermeulen zichzelf waarschijnlijk heeft opgebrandt. Ik mocht hem toch wel, aangezien hij jarenlang tegen de staat vocht en mensen die dat doen (met hersens!) vind ik altijd interessant. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 oktober 2004 gepost Auteur Share 11 oktober 2004 gepost Hier mag voor mij een slotje op, het is toch al zo'n 2 weken geleden en iedereen die wou reageren hierop heeft dat denk ik al gedaan. (Als de moderators dit anders zien, laar hem dan maar open ) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten