sjors 30 september 2004 gestart Share 30 september 2004 gestart Weet iemand soms de adressen van de onderstaande uitgeverijen van Bassie & Adriaan Producten? Weet iemand misschien ook een ander adres? Aartselaar Arcade Bridge Pictures CNR Kidstuff Penta Zwitsal Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 30 september 2004 gepost Share 30 september 2004 gepost Weet iemand soms de adressen van de onderstaande uitgeverijen van Bassie & Adriaan Producten? Weet iemand misschien ook een ander adres?Aartselaar Arcade Bridge Pictures CNR Kidstuff Penta Zwitsal ik den k dat je ze allemaal hebt, zwitsal was natuurlijk tijdelijk en wat is aartselaar eigenlijk? Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 1 oktober 2004 gepost Auteur Share 1 oktober 2004 gepost [..]ik den k dat je ze allemaal hebt, zwitsal was natuurlijk tijdelijk en wat is aartselaar eigenlijk? Dat was toch die uitgeverij van de Plaaggeest Boeken? Zuid-Nederlandse Uitgeverij Aartselaar... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Wehkamp boekjes Playtime spelletjes en puzzels Kidstuff video's GoodView video's Sorby puzzel Adrina Produkties cd (achtergrondmuziek) Dureco cd's (mondharmonica) en vast nog wel meer Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Ja, zo'n Wehkampboekje. Dat is toch zo'n boekje met een aflevering van een Shortie? Ik heb darvan als B&A bij een schilder gaan kijken. Vond ik altijd een heel leuk boekje. Heb dat boekje alleen niet meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost Weet iemand soms de adressen van de onderstaande uitgeverijen van Bassie & Adriaan Producten? Weet iemand misschien ook een ander adres?Aartselaar Arcade Bridge Pictures CNR Kidstuff Penta Zwitsal Google al geprobeerd? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost [..]Google al geprobeerd? of de gouwe gids Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 1 oktober 2004 gepost Auteur Share 1 oktober 2004 gepost [..]Google al geprobeerd? "Ja!" Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2004 gepost Share 1 oktober 2004 gepost [..]of de gouwe gids dit bedoelen we nou met baggerreacties typ dan niets en post niet! zie: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=579 Link naar bericht Delen op andere sites
kas 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost 'LIBRE' is ook nog een uitgave van de boeken + CD: De verdwenen schat De verzonken stad Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost EMI heeft nog cassettebandjes gemaakt voor B&A ;-) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost EMI heeft nog cassettebandjes gemaakt voor B&A ;-) Welk casettebandje? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost [..]Welk casettebandje? In ieder geval AVONTUREN MET BASSIE EN ADRIAAN, zou je heidbuurt moeten vragen of er nog meer zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]In ieder geval AVONTUREN MET BASSIE EN ADRIAAN, zou je heidbuurt moeten vragen of er nog meer zijn. Ook 18 liedjes en ole, waarschijnlijk ook nog eens feest met Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost en disky want die heeft die 3 cd box uitgegeven van feest met, 18 liedjes en ole' Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost ja das waar want die hadden ze eerst alleen op langspeelplaat (hele poos geleden) en nou in een 3 cd box die heb ik ook jah Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]Ook 18 liedjes en ole, waarschijnlijk ook nog eens feest met Feest met Bassie & Adriaan is inderdaad uitgegeven door EMI. (Want dat cassettebandje heb ik) Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]Ook 18 liedjes en ole, waarschijnlijk ook nog eens feest met Jepz Volgens mij bijna alle oude cassettes Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten