'Robin' 28 september 2004 gestart Share 28 september 2004 gestart Die film komt maar niet van de grond, dus misschien is dit iets? Een B&A rommelmarkt, net zoiets als de rommelmarkt waar Bassie alles aan gort trapt en het avontuur in "B+A in het Geheim van de Schatkaart" begint, maar dan natuurlijk met alleen B&A spullen. En dan met een paar man de opbrengst tellen en het geld doneren aan deze site? Lijkt me lachen voor een forummeet of zo. Twee of drie hectaren grond, waarop we de markt gaan organiseren, parkeerplaatsen... misschien zelfs wel prijzen uit een tombola? Is maar ideetje. Interesse? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Hmm, ik heb eigenlijk niks van B&A dat ik onder de categorie ''rommel'' indeel Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost 2 tot 3 HECTARE. Weet je hoeveel dat is. En btw denk ik dat niet iedereen zijn spulletjes weg wil doen... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost allemaal bassie en adriaan spullen, er zullen weinig mensen zijn die dingen dubbel hebben. en weg doen is zonde Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost allemaal bassie en adriaan spullen, er zullen weinig mensen zijn die dingen dubbel hebben. en weg doen is zonde idd maja je weet het niet Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Die film komt maar niet van de grond, dus misschien is dit iets? Een B&A rommelmarkt, net zoiets als de rommelmarkt waar Bassie alles aan gort trapt en het avontuur in "B+A in het Geheim van de Schatkaart" begint, maar dan natuurlijk met alleen B&A spullen. En dan met een paar man de opbrengst tellen en het geld doneren aan deze site? Lijkt me lachen voor een forummeet of zo. Twee of drie hectaren grond, waarop we de markt gaan organiseren, parkeerplaatsen... misschien zelfs wel prijzen uit een tombola? Is maar ideetje. Interesse? In principe een geweldig idee... OK, 2 of 3 hectare grond is wat overdreven, maar overdrijven op zo'n moment is niet erg Neej... leuk idee, maar ik snap dat weinig mensen iets wegwillen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten