Koeiestaart 27 september 2004 gestart Share 27 september 2004 gestart Hey allemaal.. Als trouwe fan ben ik helemaal gek van alles wat met B&A te maken heeft en vooral van de wat oudere series. Ik kan over bijna elke acteur wel een biografie vinden, maar van Wil Sibbelee (alias B1 *b1*) kan ik weinig vinden. Weten jullie misschien waar ik een biografie of zoiets van hem kan vinden, of kunnen jullie me wat over hem vertellen? Ik hoorde namelijk het gerucht dat hij overleden was. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Hey allemaal..Als trouwe fan ben ik helemaal gek van alles wat met B&A te maken heeft en vooral van de wat oudere series. Ik kan over bijna elke acteur wel een biografie vinden, maar van Wil Sibbelee (alias B1 *b1*) kan ik weinig vinden. Weten jullie misschien waar ik een biografie of zoiets van hem kan vinden, of kunnen jullie me wat over hem vertellen? Ik hoorde namelijk het gerucht dat hij overleden was. Dat is geen gerucht, hij is inderdaad overleden. Een bio? Adriaan was er mee bezig Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 27 september 2004 gepost Auteur Share 27 september 2004 gepost [..]Dat is geen gerucht, hij is inderdaad overleden. Een bio? Adriaan was er mee bezig Oh dat is zonde.. Maar goed, dan is er nog genoeg over hem te vertellen toch? Misschien dat anderen wat meer over hem weten? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost [..]Oh dat is zonde.. Maar goed, dan is er nog genoeg over hem te vertellen toch? Misschien dat anderen wat meer over hem weten? Kijk eens op: http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... persoon=b1 Niet echt veel informatie... Maar in ieder geval iets Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Ja, dat is zeker wel weinig. Volgens mij is Aad nog bezig om een biografie van hem te maken. Hij is wel vroeg overleden. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Ja, dat is zeker wel weinig. Volgens mij is Aad nog bezig om een biografie van hem te maken. Hij is wel vroeg overleden. Ja maar Aad zijn homepage is al een lange tijd niet bijgewerkt... Inderdaad, als je overlijdt voor je 75e vind ik het altijd vroeg... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost om het "aad is ermee bezig" verhaal ff wat completer te maken: Aad kent iemand, die redelijk dicht bij hem woont (in Spanje), die heel veel over Wil Sibbelee weet. Hij zou met de beste man gaan praten, maar is daar door omstandigheden steeds niet aan toe gekomen. Wederom geld dus weer, geduld het komt er aan Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 2 november 2004 gepost Auteur Share 2 november 2004 gepost Is ondertussen geregeld, zie http://www.adriaan-homepage.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten