Cold45 25 september 2004 gestart Share 25 september 2004 gestart Drommels, drommels en nog eens drommels! Ben ik de Donald Duck aan het lezen, zegt opeens een zware jongen "Drommels" [blz 29] Alsof hij daardoor net zo geniaal zou zijn als de baron Kunnen die frikandellen geen eigen woorden bedenken?n Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Oh ja? Ik vond het juist leuk dat ook de Donald Duck een Bassie & Adriaan-tintje had. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 september 2004 gepost Auteur Share 25 september 2004 gepost Oh ja? Ik vond het juist leuk dat ook de Donald Duck een Bassie & Adriaan-tintje had. mwa daar zit ook wel weer wat in... maar toch... de baron is een stuk genialer dan de zware jongens... als het nou zwarte magica was geweest of govert goudglans die het had gezegd Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost mwa daar zit ook wel weer wat in... maar toch... de baron is een stuk genialer dan de zware jongens... als het nou zwarte magica was geweest of govert goudglans die het had gezegd Zie je wel? Niet gelijk boos worden. Maar jouw indicatie klopt ook. De Zware Jongens zouden het eigenlijk niet eens mogen kunnen spellen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost >>> offtopic Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 september 2004 gepost Share 26 september 2004 gepost Drommels, drommels en nog eens drommels!Ben ik de Donald Duck aan het lezen, zegt opeens een zware jongen "Drommels" [blz 29] Alsof hij daardoor net zo geniaal zou zijn als de baron Kunnen die frikandellen geen eigen woorden bedenken?n welk nummer is dat ?? het nieuwe nummer van aankomende week? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 september 2004 gepost Share 26 september 2004 gepost Drommels wordt wel vaker gebruikt in de Donald Duck. Ik las laatst nog een strip waarin Donald Duck 'Drommels' zei. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 26 september 2004 gepost Auteur Share 26 september 2004 gepost Drommels wordt wel vaker gebruikt in de Donald Duck. Ik las laatst nog een strip waarin Donald Duck 'Drommels' zei. De laatste tijd lees ik de DD niet zo vaak meer, t is niet meer wat ut geweest is Dus daar kan je opzich gelijk in hebben, maar dan nog is het imo gejat Betreffende DD: Nr. 40-2004 Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 26 september 2004 gepost Share 26 september 2004 gepost Pff, drommels is een algemeen woord. Het is niet bedacht door de Baron ofzo. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 26 september 2004 gepost Share 26 september 2004 gepost Er is ook een radiopubliciteitsspot van een internetaanbieder, waarin een vrouw met een ietwat hautain stemgeluid "Drommels" uitroept. Echt bagger! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 september 2004 gepost Share 26 september 2004 gepost Ik heb ook wel wat Donald Duck verhalen die al uit de jaren '50 zijn waarin Drommels gezegd wordt. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 september 2004 gepost Share 26 september 2004 gepost Er is ook een radiopubliciteitsspot van een internetaanbieder, waarin een vrouw met een ietwat hautain stemgeluid "Drommels" uitroept.Echt bagger! Ja van Tiscali, maja drommels is eigenlijk een algemeen woord, het is niet door B&A bedacht, maar wel bekender geworden natuurlijk . Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 29 september 2004 gepost Share 29 september 2004 gepost Er is ook een radiopubliciteitsspot van een internetaanbieder, waarin een vrouw met een ietwat hautain stemgeluid "Drommels" uitroept.Echt bagger! Mjah, daar heb je wel een punt... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten