Twice 24 september 2004 gestart Share 24 september 2004 gestart Het gerucht gaat als volgt: Op 31 december 2004 komt er een Bassie en Adriaan marathon, deel 2... Op Nickelodeon... Na het succes van 2003 zou er een deel II komen, zonder presentatie van Adriaan. Ook dit jaar is het weer 24 uur, maar deze keer echt van 00.00 tot 23.59 uur... Wat is hiervan waar? Dat weet ik niet! Een vriend van mij kwam er vandaag mee aan. Hij had dit ergens gelezen maar was vergeten waar Hij leest echt nooit roddelbladen of wat dan ook, maar hij weet niet meer waar hij het heeft gelezen... Misschien weet iemand hier er al meer van? Ik vond het in ieder geval de moeite om het ff te melden![/b] Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost hoe kom je aan die info dan kerel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost hoe kom je aan die info dan kerel zou jij niet eens lezen staat er toch ... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost rustig DJ denk om je hart Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 september 2004 gepost Auteur Share 24 september 2004 gepost rustig DJ denk om je hart Ja nogmaals, de informatie is niet volledig betrouwbaar! Maar DJ, jij hebt hier niets van gehoord...? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost benafan wil je ophopuden je postaantal op te krikken met compleet onzinnige reacties de hele tijd slaat allemaal nergens op, gaat nergens over, geeft geen toevoeging aan de topics etc... en goed lezen is ook een vak. ik heb er nog niets over gehoord... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost Lijkt me niet dat dit waar is, er is immers op zowel de Adriaan homepage als de nick site niets over te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Cool! Jammer dat ik veel in de Kerstvakantie moet leren omdat ik vlak erna tentamens heb, maar 31-12 hou ik ff vrij. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Ik steek op 31 december altijd vuurwerk af. Misschien pik ik er nog wel wat van mee. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Ook dit jaar is het weer 24 uur, maar deze keer echt van 00.00 tot 23.59 uur... Als dat zo is krijgen we eigenlijk zo'n 25 uur Bassie & Adriaan. Moet je nagaan; Bassie & Adriaan begint al om 23:30 uur (als dat op 31 december nog steeds zo is dan), dan begint om 00:00 uur de supermarathon, en als die dan is afgelopen om 00:00 uur de volgende dag (nacht) hoort eigenlijk Bassie & Adriaan nog bezig te zijn, dus krijgen we nog meer Bassie & Adriaan. Misschien??? Zou kunnen, toch! Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Zou wel leuk zijn, 25 uur lang B&A op televisie. Wat ze van mij er dan nog aan mogen toevoegen zijn de shorties. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost En de Verdwenen Trosster misschien. Als die dvd dan ook uit is kan het programma ook nog eens uitgezonden worden. Misschien is het wel wat te TROS-achtig voor Nickelodeon. Ze kunnen ook de filmpjes van de Liedjes uit Grootmoederstijd uitzenden. Alles eigenlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost het lijkt me niet dat die DVD nu nog uitkomt. Zelf denk ik dat die dvd pas midden 2005 komt. Dit omdat ze er wellicht best veel willen opzetten en ook omdat er al een dvd in de planning ligt natuurlijk. Ook zou het kunnen dat de verloren aflevering(en) erop komen. Mits ze de 2e al hebben gevonden natuurlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Ik vind het eerlijk gezegd een beetje voorbarig, het zou leuk zijn, maar nog niemand heeft deze plannen bevestigd. Ik vind het eigenlijk min of meer een roddeltje maja.... Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost En de Verdwenen Trosster misschien. Als die dvd dan ook uit is kan het programma ook nog eens uitgezonden worden. Misschien is het wel wat te TROS-achtig voor Nickelodeon. Ze kunnen ook de filmpjes van de Liedjes uit Grootmoederstijd uitzenden. Alles eigenlijk De liedjes uit Grootmoederstijd kwamen vorig jaar op 31 december ook al, vandaar dat ik zei dat ze de shorties ook ns kunnen uitzenden. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost [..]De liedjes uit Grootmoederstijd kwamen vorig jaar op 31 december ook al, vandaar dat ik zei dat ze de shorties ook ns kunnen uitzenden. Ik weet niet of ze daar de rechten van hebben, want ik heb nog nooit eerder een shortie van Bassie & Adriaan op Nickelodeon gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost [..]Ik weet niet of ze daar de rechten van hebben, want ik heb nog nooit eerder een shortie van Bassie & Adriaan op Nickelodeon gezien. Ik heb zelf ook nog nooit een shortie op Nickelodeon gezien, maar in een ander topic zegt iemand dat er vorig jaar een keer een shortie te zien was op Nickelodeon. Link naar bericht Delen op andere sites
harryknarry 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost als ze slim zijn komt er marathon 2 want het was vorig jaar zo succes, maar ze moete denk ik kieze tussen spongebob en b&a . geef mij maar b&a Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Waarom Spongebob? Dat komt zovaak een paar afleveringen lang in Spongebob weekends. Laat 31 december maar lekker vrij voor onze vrienden. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost En B&A komt niet vaak op Nick . Volgens mij is Spongebob de populairste Nicktoon en zou het goed scoren tijdens een marathon. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Weg met Spongebob! Dat was echt gaaf =D Hier heb ik ut dus over: B&A die Spongebob aan de kant douwden Dat was zeer, zeer, zeer geniaal *baron* kom kom, niet overdrijven Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Straks word er zo veel over Spongebob vs. B&A gediscussieerd dat we nog een serie krijgen genaamd B&A en de concurrentie van Spongebob. Just kidding Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 september 2004 gepost Auteur Share 25 september 2004 gepost Ik vind het eerlijk gezegd een beetje voorbarig, het zou leuk zijn, maar nog niemand heeft deze plannen bevestigd.Ik vind het eigenlijk min of meer een roddeltje maja.... Inderdaad... zie de allereerste zin die ik postte Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost [..]Als dat zo is krijgen we eigenlijk zo'n 25 uur Bassie & Adriaan. Moet je nagaan; Bassie & Adriaan begint al om 23:30 uur (als dat op 31 december nog steeds zo is dan), dan begint om 00:00 uur de supermarathon, en als die dan is afgelopen om 00:00 uur de volgende dag (nacht) hoort eigenlijk Bassie & Adriaan nog bezig te zijn, dus krijgen we nog meer Bassie & Adriaan. Misschien??? Zou kunnen, toch! Bij nader inzien denk ik niet dat dit zal gebeuren, omdat Bassie & Adriaan er 's avonds wordt uitgegooid! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Je moet niet beginnen wanhopen hoor. Misschien hoort dit allemaal bij een commercieel plan van Nickelodeon? Ze zenden nu minder B&A uit, zodat iedereen zin heeft in meer, zodat hun nieuwe marathon een succes wordt qua kijkcijfers. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Ik hoop dat ze dan meer shorties uitzenden dan alleen maar liedjes uit grootmoederstijd. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost maare hier met john weet er iemand al of het nou komt die b&a marathon?? want het is al weer november dus het komt steets dichter bij? weet iemand er al of meer hier over? john *bas* dat word weer lache gieren brullen *japie* gossie Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost ik weet wel dat er vorig jaar met de marathon de liedjes uit groot moeders tijd hebbe uitgezonden tussen de series door! maare heb ook nog niet een shortie gezien? ik vraag me af wat dat woord shortie nou betekend want ik zie het iedereen typen zeker een kort flimpje? john *baron* drommels drommels Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Als iemand er iets meer over wist, had ie het allang hier neer gezet. Er is dus nog net zoveel bekend als eerst, het is nog steeds een gerucht. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost ik weet wel dat er vorig jaar met de marathon de liedjes uit groot moeders tijd hebbe uitgezonden tussen de series door!maare heb ook nog niet een shortie gezien? ik vraag me af wat dat woord shortie nou betekend want ik zie het iedereen typen zeker een kort flimpje? john *baron* drommels drommels Een shorty is inderdaad een kort (leerzaam) filmpje met B&A. En over die nieuwe marathon heb ik verder nog niks gehoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 november 2004 gepost Auteur Share 7 november 2004 gepost ik weet wel dat er vorig jaar met de marathon de liedjes uit groot moeders tijd hebbe uitgezonden tussen de series door!maare heb ook nog niet een shortie gezien? ik vraag me af wat dat woord shortie nou betekend want ik zie het iedereen typen zeker een kort flimpje? john *baron* drommels drommels Informatie shorties van wonderer DVD deel 1 DVD deel 2 DVD deel 3 Topic over shorties Topic over de leukste shorty-dvd Genoeg informatie voor jou denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost [..]Ik heb zelf ook nog nooit een shortie op Nickelodeon gezien, maar in een ander topic zegt iemand dat er vorig jaar een keer een shortie te zien was op Nickelodeon. Ik heb ze zo'n 1,5 jaar geleden bijna allemaal gezien op Nick. Toen werd er in de zomervakantie elke ochtend een shortie uitgezonden. Ik heb er 31 van de 36 gezien, dus ik weet 100 % zeker dat ze de uitzendrechten hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost ja hier ben ik weer bedankt voor de informatie ik heb ook alle dvd,s van b&a behalve dan die shortties dvd maar alleen ik weet dan niet wat er op staat dan bedoel ik dan welke shorties staat dat op de achterkant van de dvd? john *bb* Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost ja hier ben ik weer bedankt voor de informatie ik heb ook alle dvd,s van b&a behalve dan die shortties dvd maar alleen ik weet dan niet wat er op staat dan bedoel ik dan welke shorties staat dat op de achterkant van de dvd?john *bb* Volgens mij wel inderdaad Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 november 2004 gepost Auteur Share 8 november 2004 gepost ja hier ben ik weer bedankt voor de informatie ik heb ook alle dvd,s van b&a behalve dan die shortties dvd maar alleen ik weet dan niet wat er op staat dan bedoel ik dan welke shorties staat dat op de achterkant van de dvd?john *bb* kan je aub nederlands praten... als je wil weten welke shorty op welke dvd staan moet je ff op de link klikken die ik je gaf van info.bassieenadriaan.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost [..]Volgens mij wel inderdaad staat niet op de achterkan vd dvd Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Nee niet exact welke shorties, maar er staat wel een verhaaltje van; Bassie en adriaan leren de kinderen rekenen, hoe het op de kermis is en hoe een sluis werkt. Maar er staat geen lijst met alle shorties. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 november 2004 gepost Auteur Share 8 november 2004 gepost Nee niet exact welke shorties, maar er staat wel een verhaaltje van; Bassie en adriaan leren de kinderen rekenen, hoe het op de kermis is en hoe een sluis werkt. Maar er staat geen lijst met alle shorties. inderdaad, maar op wonderers site, die link die ik ook gaf, staat dat wél... op de DVD slechts in het hoofdstukkenscherm... ik wil jullie er wel even op wijzen (incl mezelf ) dat we wel erg offtopic gaan en dat er een speciaal topic is over de shorties... Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost Is er iemand die toevallig nog hier iets nieuws over heeft gehoord? Zo niet, dan denk ik dat het bij onze hoop blijft. Meestal wordt zoiets wel aangekondigd op Nickelodeon ofzo. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost Is er iemand die toevallig nog hier iets nieuws over heeft gehoord? Zo niet, dan denk ik dat het bij onze hoop blijft. Meestal wordt zoiets wel aangekondigd op Nickelodeon ofzo. Ik denk dat ze na Sinterklaas meer van de kerst/oud- en nieuw programmering bekend zullen maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Lara1988 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Ik Hoop echt dat Bassie en Adriaan de Marathon nog een Keer Komt *bas* *adriaan* *robin* *lara* ik hoop het ECHT BASSIE EN ADRIAAN ROCKS Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Eigenlijk heeft Nick nog iets goed te maken met ons nadat ze B&A 's avonds laat uit de programmering hebben geschrapt. Link naar bericht Delen op andere sites
maaike 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost hoi nog een *bas* & *adriaan* maraton zal wel leuk zijn *b2* start die wagen nou Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 december 2004 gepost Auteur Share 1 december 2004 gepost hoinog een *bas* & *adriaan* maraton zal wel leuk zijn *b2* start die wagen nou wat een geweldige informatieve reacties Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost Wanneer maakte Nick het vorig jaar ook alweer bekend? Was dat ruim van tevoren of vlak ervoor? Ze wachten misschien wel (als er al een marathon komt) tot een paar weken of een week voor oudejaarsdag. Link naar bericht Delen op andere sites
Lara1988 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost ik hoop echt dat *bas* & *adriaan* en onze kleine vriend *robin* nog een op tv komen ik wil wel weer eens 24 uur per dag oblijven om 1 serie te bekijken IK heb vertrouwen in jullie Nickelodeon Bassie en adriaan ROCKS *bas* *adriaan* *robin* *lara* Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost ik hoop echt dat *bas* & *adriaan* en onze kleine vriend *robin* nog een op tv komen ik wil wel weer eens 24 uur per dag oblijven om 1 serie te bekijken IK heb vertrouwen in jullie Nickelodeon Bassie en adriaan ROCKS *bas* *adriaan* *robin* *lara* Ik weet uit ervaring dat die 24 uur lastig te halen is. (Na zo lang tv zitten te kijken komt er om één of andere onverklaarbare reden slaap in het spel.) Maar 20 uur haal ik met gemak. Link naar bericht Delen op andere sites
Lara1988 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost nou ik kan eignlijk best lang opblijven,de laatste x was een half jaara geleden toen bleef ik 36 uur op maar ik hoop echt dat ze komen, als ze niet komen zal er wel iets anders op nickelodeon komen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk als *bas* & *adriaan* en onze 2 kleine vriend en vriendin *robin* *lara* Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost nou ik kan eignlijk best lang opblijven,de laatste x was een half jaara geleden toen bleef ik 36 uur opmaar ik hoop echt dat ze komen, als ze niet komen zal er wel iets anders op nickelodeon komen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk als *bas* & *adriaan* en onze 2 kleine vriend en vriendin *robin* *lara* Dat opblijven is het probleem niet, maar op het laatst wordt je moe van het zitten. Maar dit wil niet zeggen dat ik geen voorstander van een nieuwe marathon ben. Ik hoop dat er zeker weer één komt. Link naar bericht Delen op andere sites
Lara1988 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost ja klopt dat je pijn aan je billen krijgt van het zitten ,maar ik probeer het toch maar met jouw kan ik praten *bas* & *adriaan* zijn gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten