Sweety 24 september 2004 gestart Share 24 september 2004 gestart ik weet niet of het al bestaat maar in het museum uit de kroon word een veiling gehouden en frans bauer en ook andere bekende nederlanders hebben daar iets voor gedaan ik dacht dat is misschien een kans om het van binnen te zien want misschien komen we er wel achter of de binnenopnames daar zijn gemaakt ik ga mijn vader nog overtuigen om daar met mij naar toe te rijden als dat kan maak ik ongetwijfeld mooie foto's ( of het nou mooie worden weet ik niet ) groetjes mitch Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost ik weet niet of het al bestaat maar in het museum uit de kroon word een veiling gehouden en frans bauer en ook andere bekende nederlanders hebben daar iets voor gedaan ik dacht dat is misschien een kans om het van binnen te zien want misschien komen we er wel achter of de binnenopnames daar zijn gemaakt ik ga mijn vader nog overtuigen om daar met mij naar toe te rijden als dat kan maak ik ongetwijfeld mooie foto's ( of het nou mooie worden weet ik niet ) groetjes mitch Museum uit de kroon, je bedoeld Hollandia in Vlaardingen? het is een cultureel centrum dus ik denk dat je dat vaak van binnn kunt bekijken PS dit is mijn 900e post Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 september 2004 gepost Auteur Share 24 september 2004 gepost ja dat bedoel ik aan de oosthavenkade 42 Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost ik weet niet of het al bestaat maar in het museum uit de kroon word een veiling gehouden en frans bauer en ook andere bekende nederlanders hebben daar iets voor gedaan ik dacht dat is misschien een kans om het van binnen te zien want misschien komen we er wel achter of de binnenopnames daar zijn gemaakt ik ga mijn vader nog overtuigen om daar met mij naar toe te rijden als dat kan maak ik ongetwijfeld mooie foto's ( of het nou mooie worden weet ik niet ) groetjes mitch Meestal is het zo dat je in een museum géén foto's mag maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 september 2004 gepost Auteur Share 24 september 2004 gepost ja maar het is zoals lennert zegt een cultureel centrum daar mag je meestal wel foto's maken p.s. ik ben nu een bassie en adriaan fan oleee Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost [..]Meestal is het zo dat je in een museum géén foto's mag maken. Ken toch stiekem met telefoon of zo! Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost [..]Ken toch stiekem met telefoon of zo! Je kan het proberen... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost [..]Ken toch stiekem met telefoon of zo! en het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet.... waarom MOET je fotos maken dan? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost ze willen graag zien of in da museum ook echt de opnames zijn gemaakt voor de kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten