Twice 12 november 2006 gepost Auteur Share 12 november 2006 gepost [..]Halve bedragen? Wat zijn dat? Ik denk dat hij een prijs bedoeld die op een 5 eindigt. Maar echt duidelijk is ie weer niet Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 12 november 2006 gepost Share 12 november 2006 gepost Nee, erg duidelijk is ie niet. Maar bedragen eindigend op of deelbaar door 5 kan wel kloppen. Zo werd er ook bij de gulden afgerond. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 13 november 2006 gepost Share 13 november 2006 gepost [..]Ik denk dat hij een prijs bedoeld die op een 5 eindigt. Maar echt duidelijk is ie weer niet jullie weten dat ik hele bedragen bedoelde. dat hadden jullie wel kunnen zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 14 november 2006 gepost Share 14 november 2006 gepost [..]jullie weten dat ik hele bedragen bedoelde. dat hadden jullie wel kunnen zeggen Nou, dat wist ik dus niet. Vanwaar eigenlijk die emoticon ()? 'Halve bedragen' klinkt eigenlijk veel leuker, dus je mag eigenlijk best trots zijn op je creatieve fout, hoor, Jofe14! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten