wonderer 21 september 2004 gestart Share 21 september 2004 gestart Bas vertelde afgelopen zondag dat Bassie en Adriaan 23 oktober een of andere awardsshow gaan presenteren (of een award gaan uitreiken of weet ik veel) en iemand zei me net dat er ook iets over was bij Barend en Van Dorp. Het fijne weet ik er ook niet van, maar hou die datum in de gaten! Meer info ook in dit topic. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 september 2004 gepost Share 21 september 2004 gepost Bas vertelde afgelopen zondag dat Bassie en Adriaan 23 oktober een of andere awardsshow gaan presenteren (of een award gaan uitreiken of weet ik veel) en iemand zei me net dat er ook iets over was bij Barend en Van Dorp. Het fijne weet ik er ook niet van, maar hou die datum in de gaten! Meer info ook in dit topic. Huh? Bassie EN Adriaan? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 21 september 2004 gepost Share 21 september 2004 gepost Bas vertelde afgelopen zondag dat Bassie en Adriaan 23 oktober een of andere awardsshow gaan presenteren (of een award gaan uitreiken of weet ik veel) en iemand zei me net dat er ook iets over was bij Barend en Van Dorp. Het fijne weet ik er ook niet van, maar hou die datum in de gaten! Meer info ook in dit topic. Bij Barend en Van Dorp hadden ze het daar niet over. Ze hadden het over de voetbal wedstrijden die John de Mol aan wil kopen en vroegen zich af of Bassie en Adriaan het dan zouden moeten presenteren. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 september 2004 gepost Auteur Share 21 september 2004 gepost [..]Bij Barend en Van Dorp hadden ze het daar niet over. Ze hadden het over de voetbal wedstrijden die John de Mol aan wil kopen en vroegen zich af of Bassie en Adriaan het dan zouden moeten presenteren. Hm. Nou goed, dan hebben we de primeur, I guess. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Dat is de "kids choise award" show op nick Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Even één ding. Adriaan zit in Spanje. Hij komt 25 oktober terug. Dat zou na die tijd moeten gebeuren dan Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 september 2004 gepost Auteur Share 22 september 2004 gepost Even één ding. Adriaan zit in Spanje. Hij komt 25 oktober terug. Dat zou na die tijd moeten gebeuren dan Bas zei 1 november. Blijft lastig hoe ze dat gaan doen ja... maar misschien is het al opgenomen? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Even één ding. Adriaan zit in Spanje. Hij komt 25 oktober terug. Dat zou na die tijd moeten gebeuren dan spanje? is ie niet meer op vakantie dan? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten