TMP 29 oktober 2004 gepost Auteur Share 29 oktober 2004 gepost Die van vandaag was goed. Het eerste stukje is al zo gefilmd dat je meteen door lijkt te hebben wie de moordenaar is. En hij denkt gewoon zelf ook dat hij het heeft gedaan (ok, een ongeluk aangezien de degen afbrak). En dan blijkt het allemaal net even anders in elkaar te zitten. Ja het was een leuke aflevering, je komt ook de voornaam van Buitendam te weten, dat vond ik ook wel leuk . Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost Beetje ingehaakt op een vorige aflevering dat er een baby naar hem vernoemd was die Cornelis ... etc heette. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Mattijn Hartemink is cool Eindelijk een leuke aflevering, hoewel ik het eerste stuk gemist had. Maar gelukkig zit Baantjer zo in elkaar dat het geen moer uitmaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Mattijn Hartemink is cool Eindelijk een leuke aflevering, hoewel ik het eerste stuk gemist had. Maar gelukkig zit Baantjer zo in elkaar dat het geen moer uitmaakt. Hartemink? Is hij bekend want ik zou best familie kunnen zijn Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost [..]Hartemink? Is hij bekend want ik zou best familie kunnen zijn Hij heeft jaren in Oppassen gespeeld als de vriend van Rik Bol, speelt nu in Russen. http://krolive51.kro.nl/detectives/seri ... temink.asp Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Russen is natuurlijk ook tof vanwege het feit dat Ricky erin zit Maar wat Baantjer betreft, hele mooie aflevering inderdaad. Sterk verhaal. Ik dacht naar het einde toe nog even aan een andere ontknoping, maar het liep toch wat anders af. Mattijn Hartemink was erg sterk in deze aflevering. Volgende week: De Cock en de Natte dood, met Herman Finkers! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Russen is natuurlijk ook tof vanwege het feit dat Ricky erin zit Maar wat Baantjer betreft, hele mooie aflevering inderdaad. Sterk verhaal. Ik dacht naar het einde toe nog even aan een andere ontknoping, maar het liep toch wat anders af. Mattijn Hartemink was erg sterk in deze aflevering. Volgende week: De Cock en de Natte dood, met Herman Finkers! Niet zo heel lang... die aflevering met die verkrachtig is echt heavy, phew. Ik dacht eerst dat het zelfmoord was, dat die Waldemar de degen zelf had ingezaagd. Ik ben benieuwd hoe Finkers het doet. Hij zal het wel zijn trouwens, BN'er... die hebben het meestal gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost Hehe, de DVD-seizoenboxen zijn eindelijk te bestellen Is de persoon die vermoord wordt in de natte dood ook niet die ene acteur uit oppassen? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost Grappig trouwens dat in De Natte Dood Reinier Bulder weer meespeelt Die zat ook in De Cock en de moord in de galerie (seizoen 1). Fred Vaassen (Harry uit Oppassen) zat ook tweemaal in een Baantjer aflevering (De moord op de bruid en de moord in stijl). Ohja en Katja Schuurman speelde ook tweemaal mee, in De XTC moord en De Moordfilm. Grappig eigenlijk, die acteurs die een paar keer meedoen en steeds in een andere rol! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost Ja er zijn veel bekende acteurs die vaker meespelen: Cees geel - Freek Maassen in ''de moord op de wallen'' en Frankie de Koning in ''de moord in club Shirley'' Marjolein Keuning - Lisette Romijn in ''de reclamemoord'' en later nog aantal keer Renee Goes Paul groot - ''moord op het menu'' en ''de moord op de diva'' Elle van Rijn onder andere in ''de moord in de big band'' ''de moord in club exotica'' (vaker dan 2 keer heeft Elle van Rijn meegedaan!) Tanja Jess als poolse hoer in ''de moord op de wallen'' en ook speelt ze in ''de dode duivenmelker'' Rick Engelkes in ''de moord op de oude dame'' en ''de moord om het woord'' Geert Lageveen uit ''de moord op afstand'' (Jelle de vries die plotseling met zijn verrekijker voor het raam stond ) was ook al eerder te zien in ''de moord op de schandknaap'' Hans Veerman deed ook meerdere keren mee: in ''de moord onder nul'' speelde hij Jan Hogenbosch, in ''Baantjer de film; de cock en de wraak zonder einde'' speelde hij mee als Johan zondervan, maar in de laatste afleveringen van seizoen 6 heeft hij ook nog even Den Koninghe gespeeld en dan ook Genio de Groot (waldemar kant uit de ''gemaskerde moord'') komt ook bij ''de moord in de schoolbanken'' voor als meester Struyck. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost Ze moeten nog een paar maken met topacteurs... Pierre Bokma, Annet Nieuwenhuizen, Gijs Scholten... dat zou gaaf zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost Ze moeten nog een paar maken met topacteurs... Pierre Bokma, Annet Nieuwenhuizen, Gijs Scholten... dat zou gaaf zijn Ik denk (en hoop) eerlijk gezegd niet dat zij zich daavoor lenen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost [..]Ik denk (en hoop) eerlijk gezegd niet dat zij zich daavoor lenen. Weet ik, maar het zou toch leuk zijn. Een aflevering van niveau of zo. Men kan dromen. Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost Wisten jullie al dat Victor Reinier de aflevering van aanstaande vrijdag (5 november 2004) zelf helemaal geschreven heeft? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost Wisten jullie al dat Victor Reinier de aflevering van aanstaande vrijdag (5 november 2004) zelf helemaal geschreven heeft? Ja, dat wist ik. En Piet Römer heeft die van een paar weken geleden geschreven (De Cock en de moord op Arie Bombarie). Hij heeft die aflevering echter niet alleen geschreven, hij kreeg hulp van Lex Wertwijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost Ja er zijn veel bekende acteurs die vaker meespelen: Da's een hele lijst! Kennelijk doen ze graag aan acteur recycling Maargoed als iemand verschillende rollen speelt is het ook prima te doen. Cees Geel! Wat speelde die de rol van Frankie de Koning geweldig in de Club Shirley aflevering! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost [..]Da's een hele lijst! Kennelijk doen ze graag aan acteur recycling Maargoed als iemand verschillende rollen speelt is het ook prima te doen. Cees Geel! Wat speelde die de rol van Frankie de Koning geweldig in de Club Shirley aflevering! Komt me bekend voor, acteur-recycling... B&A iemand? En Cees Geel is gewoon GE-NI-AAL. Punt. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost [..]Da's een hele lijst! Kennelijk doen ze graag aan acteur recycling Maargoed als iemand verschillende rollen speelt is het ook prima te doen. Cees Geel! Wat speelde die de rol van Frankie de Koning geweldig in de Club Shirley aflevering! Cees Geel is inderdaad een topacteur . Enne, dit is nog maar een kleine lijst, want er zijn nog veel meer acteurs die vaker dan 1x hebben meegespeeld Piet Romer schreef in het vorige seizoen ook ''de moord op de clown'' en victor reinier werkte al eerder mee aan het script van ''de moord onder ogen''. Ze hadden er dus allebei al ervaring mee Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost Komt me bekend voor, acteur-recycling... B&A iemand? Wil en Paul Ben ik nu door voor de volgende ronde . En Cees Geel is gewoon GE-NI-AAL. Punt. Zoals ik al zei: helemaal mee eens. Samen met Jack Wouterse de ultieme acteur voor de schurkenrollen. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost ja jack wouterse is ook keigoed, zoals hij tegen vledder en prins doet met die uitspraken als ''badeend en ''gleufgladiool'' . Ook een geweldige acteur Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost [..]Zoals ik al zei: helemaal mee eens. Samen met Jack Wouterse de ultieme acteur voor de schurkenrollen. Ik wil heel graag Simon zien. Ik ken Cees uit "Kleine Sofie en Lange Wapper" waar hij Lange Wapper speelde, en uit de 3 Musketiers. Een goeie zangstem heeft ie niet, maar ik hoor hem net zo lief als Henk Poort. Emotie heeft ie wel! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 november 2004 gepost Auteur Share 3 november 2004 gepost [..]Zoals ik al zei: helemaal mee eens. Samen met Jack Wouterse de ultieme acteur voor de schurkenrollen. Dat is toch Grijpstra uit Grijpstra en de Gier he ? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost Jep ! en hij speelde bij baantjer mee naar ik weet in de afleveringen: ''De Cock en de moord op de moordenaar'' en ''De Cock en de moord op internet'' Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 november 2004 gepost Auteur Share 7 november 2004 gepost Afgelopen vrijdag lieten ze bij volgende week in Baantjer, een oude aflevering zien. Die gaan ze eerst uitzenden en over 2 weken komt de volgende nieuwe pas weer, raar..... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost en voorlopig gelijk de laatste 'nieuwe' (wel 2 delen ) Misschien dat de moord op het verleden op de een of andere manier verband houdt met de moordfilm. (allebei iets met WOII ) Maar ja ik kan in ieder geval mijn honger stillen als ik de dvd-box binnen heb volgende week Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Toffe aflevering vrijdag. Eindelijk eentje die de moeite waard was. Goed gedaan, Victor. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Misschien heeft het feit dat komende vrijdag een 'oude' Baantjer uitgezonden wordt te maken met het feit dat ze tegenover Domino Day van SBS zitten. Ik kan me herinneren dat ze op die avonden wel vaker een klassieker uitzonden. De Natte Dood was inderdaad een erg mooie aflevering. Finkers was ouderwets op dreef. Dat gezicht van 'm toen hij voor de tweede keer werd opgehaald door Keizer. Ook die reactie van Keizer, toen hij opnieuw naar Weerselo werd gestuurd was hilarisch. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Ja, vooral Buitendam met z'n vissen. De Cock: En wie is die mooie vis? Buitendam: Dat ben ik! Link naar bericht Delen op andere sites
reinanke 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Boeken zijn absoluut beter!! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Ik heb me nog nooit aan de boeken gewaagd, maar ik wil er idd wel eens een keer 1tje lezen. Maar de tvserie blijft geweldig hoeveel boeken zijn er eigenlijk? stuk of 60 toch? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Ik heb me nog nooit aan de boeken gewaagd, maar ik wil er idd wel eens een keer 1tje lezen. Maar de tvserie blijft geweldig hoeveel boeken zijn er eigenlijk? stuk of 60 toch? Ik heb er een stuk of twintig gehad, toen vond ik het mooi geweest. Allemaal hetzelfde. Net als de serie, eigenlijk En ja, het ligt rond de 60 boeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Volgens mij zijn er op het moment 62 delen. Maar Baantjer werkt altijd een paar boeken vooruit, dus er liggen er nog een paar klaar voor uitgave. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Volgens mij zijn er op het moment 62 delen. Maar Baantjer werkt altijd een paar boeken vooruit, dus er liggen er nog een paar klaar voor uitgave. Elk jaar twee, eentje rond moederdag en eentje rond mijn moeders verjaardag. Geweldige timing (mijn moeder leest ze wel allemaal). Goeie kadootjes altijd. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 november 2004 gepost Auteur Share 11 november 2004 gepost Volgens mij zijn er op het moment 62 delen. Maar Baantjer werkt altijd een paar boeken vooruit, dus er liggen er nog een paar klaar voor uitgave. Deel 62 is onlangs verschenen. Hij heeft er ook inderdaad al een paar andere nieuwe klaarliggen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Ik begin nu wel een beetje nieuwsgierig te worden naar de seizoensboxen van Disky, aangezien ik nog niet gezien heb of de afleveringen er compleet of geknipt opstaan. Jammer genoeg nergens nog reviews aangetroffen, maar die zullen hopelijk nog wel komen. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Ik krijg seizoenbox 1 heel waarschijnlijk vandaag binnen. (hij was in ieder geval verzonden, dus nog 1 a 2 dagen) Als ik ze heb kan ik alles vertellen wat je er over wilt weten Antonio Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Ik heb seizoenbox 1 net ontvangen. Op het eerste gezicht kan ik het volgende melden: - De dvd's hebben samen een lengte van ruim 10 uur en volgens mij zijn het de volledige versies en is er NIET in geknipt. Dit maak ik op, omdat er afleveringen tussen zitten van +- 50 minuten, dus lijkt het me niet dat er in geknipt is. (daarbij is natuurlijk 95% niet te verwijderen, omdat anders het verhaal niet goed verloopt) - 3 dvd's , op dvd 1 staan de eerste 4 afleveringen, op dvd 2 de tweede vier en op de derde dvd staan vijf afleveringen (ook met lengtes van +- 50 min! maar het zijn ook dual layer dvd's) - naar mijn mening mooie kwaliteit, en mooie uitvoering in een uitklapbare digipack. Als je verder nog vragen hebt ivm de dvd's wil ik die natuurlijk voor je beantwoorden Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 november 2004 gepost Auteur Share 11 november 2004 gepost Als je verder nog vragen hebt ivm de dvd's wil ik die natuurlijk voor je beantwoorden Staan er nog extra's op ? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Ik heb seizoenbox 1 net ontvangen. Op het eerste gezicht kan ik het volgende melden:- De dvd's hebben samen een lengte van ruim 10 uur en volgens mij zijn het de volledige versies en is er NIET in geknipt. Dit maak ik op, omdat er afleveringen tussen zitten van +- 50 minuten, dus lijkt het me niet dat er in geknipt is. (daarbij is natuurlijk 95% niet te verwijderen, omdat anders het verhaal niet goed verloopt) - 3 dvd's , op dvd 1 staan de eerste 4 afleveringen, op dvd 2 de tweede vier en op de derde dvd staan vijf afleveringen (ook met lengtes van +- 50 min! maar het zijn ook dual layer dvd's) - naar mijn mening mooie kwaliteit, en mooie uitvoering in een uitklapbare digipack. Als je verder nog vragen hebt ivm de dvd's wil ik die natuurlijk voor je beantwoorden Zijn het nou dezelfde dvd's als die ze los verkopen/verkochten? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Er staan verder helemaal geen extra's op de dvd's de losse dvd's heb ik zelf niet, en ook nog nooit gezien, maar ik ga er vanuit dat de beelden verder precies hetzelfde zijn. De afleveringen staan er steeds volledig op (zelfs steeds titelsong en aftiteling bij elke aflevering) en er is verder niets weggelaten. Echt een compleet geheel Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Echt een compleet geheel Kijk, dat is wat ik weten wilde Klinkt goed MarsM. Ik overweeg nu wel heel sterk om seizoen 2 aan te schaffen (vond ik zelf een topper). Blij om te horen dat alles compleet is. Overigens realiseer ik me nu ook dat Disky het ook niet kan maken om de afleveringen incompleet op de boxen te zetten, aangezien de dossiers, met twee afleveringen per dvd verdwijnen en de afleveringen uitsluitend op seizoensboxen worden verkocht. Beetje raar als ze dat dan niet compleet doen. En extra's zijn niet eens nodig. Je krijgt per box al dertien afleveringen, da's meer dan genoeg dacht ik zo. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Ja ik ben er echt heel tevreden over. Ik had zelf ook eerst Seizoen 1 besteld om te bekijken of het compleet en goed was. Maar ik weet het nu zeker: die andere seizoenboxen ga ik ook kopen! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 november 2004 gepost Auteur Share 12 november 2004 gepost [..]En extra's zijn niet eens nodig. Je krijgt per box al dertien afleveringen, da's meer dan genoeg dacht ik zo. Is ook zo, maar ik vroeg me af of er geen biografie of achter de schermen op stond . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost Aflevering vandaag gemist, was het wat? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost Aflevering vandaag gemist, was het wat? Dubbele aflevering! De Moordfilm. Herhaling dus. Als je die afleveringen al eens gezien hebt, heb je derhalve niets nieuws gemist. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost Ik had hem ook al eens gezien. Maar kroop vroeg me nest in want ik moest om 9 uur alweer voetballen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost [..]Dubbele aflevering! De Moordfilm. Herhaling dus. Als je die afleveringen al eens gezien hebt, heb je derhalve niets nieuws gemist. Zegt me zo gauw niks, maar goed, niks gemist dus Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 november 2004 gepost Auteur Share 14 november 2004 gepost [..]Zegt me zo gauw niks, maar goed, niks gemist dus Het zusje van Keizer is een van de verdachten en pleegt zelfmoord. Ik weet niet of het je nu iets zegt . Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost ze pleegt geen zelfmoord... ze krijgt de verkeerde medicijnen toegediend... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 november 2004 gepost Auteur Share 14 november 2004 gepost ze pleegt geen zelfmoord... ze krijgt de verkeerde medicijnen toegediend... Ze geven haar de verkeerde pillen, maar ze neemt zelf een overdosis... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten