TMP 16 september 2004 gestart Share 16 september 2004 gestart Wat vinden jullie van Bassie's Postorders ? Hebben zij een goede service ? Houden zij zich aan de levertijd ? enz. Ik heb zelf nog niets besteld bij Bassie's Postorders, maar ik ben gewoon eens benieuwd naar jullie meningen . Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost Ik had dus laats de achtergrond muziek cd bestelt maar daar is denk ik iets fout gegaan, want ik heb nu nog geen bericht gehad. En ik heb van andere leden gehoord dat die hem binnen een paar dagen binnen hadden. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 september 2004 gepost Auteur Share 16 september 2004 gepost Ik had dus laats de achtergrond muziek cd bestelt maar daar is denk ik iets fout gegaan, want ik heb nu nog geen bericht gehad.En ik heb van andere leden gehoord dat die hem binnen een paar dagen binnen hadden. Dat is toch op de site van Adriaan, bij Adrina Produkties of niet ? Heb je hem bij Bassie's Postorders besteld ? Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost Oja dat was bij Adrina Produkties. Sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost Ik heb al wel eens B&A spullen besteld bij Bassie's Speelgoed Postorders. De service is altijd heel goed. Vroeger bestelde ik nog videobanden van de Reis door Europa, en die waren van Arcade, dus origineel. Het enige nadeel zijn de hoge verzendingskosten van Bassie's Postorders. Voor de rest een hele goede bestelsite met veel keuze. P.S. Je ontvangt het heel snel als je wat besteld! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost Twee keer besteld, als je snel je geld overmaakt, heb je het snel in huis. Wel twee keer boven de 45 euro besteld zodat ik die vijf piek niet hoefde te betalen. Ik vind 5 wel veel, vooral als je alleen een sleutelhanger wil of zo. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2004 gepost Share 17 september 2004 gepost dat van die verzendkosten is mij uitgelegd, dat is ivm het tracking nummer en de verzekerde aflevering, dat heb je niet per normale post. Ik heb er 4x besteld, 4x supersnel en supergoed, ik had een beschadigde beker kreeg gratis een nieuwe etc. super! Link naar bericht Delen op andere sites
Joostve 18 september 2004 gepost Share 18 september 2004 gepost ik heb ook al vaak wat besteld daar en altijd een goede levering gehad zodra het geld op hun rekening staat heb je het de volgende dag in huis Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Wat vinden jullie van Bassie's Postorders ?Hebben zij een goede service ? Houden zij zich aan de levertijd ? enz. Ik heb zelf nog niets besteld bij Bassie's Postorders, maar ik ben gewoon eens benieuwd naar jullie meningen . - Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Hallo, Ik heb hele andere ervaringen. Ik heb 2x iets besteld en kreeg het heel erg snel binnen. Ook kreeg ik gratis posters en maskers. Echt heel erg tof. Ik vind de verzendkosten ook hoog, maar je krijgt je spullen snel en ze zijn goed. En ze ZIJN van bassie en adriaan! Kortom, prima die service. Gr Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 23 september 2004 gepost Share 23 september 2004 gepost Uitstekende service moet ik zeggen, en over die €5,-, ja het is veel als je maar iets kleins is, maar pakketverzending via de gewone post is al 5,50 Link naar bericht Delen op andere sites
Kingrichardiaantje 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Heb ook al meerdere malen daar wat besteld. Altijd snel en goed afgeleverd! *bas* Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Ik heb dinsdag avond mijn bestelling opgestuurd via de email, vandaag email met bevestiging gekregen ik had trouwens nog voor een vraag gebelt en werd heel vriendelijk behandeld Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost ik koop mn dvds voornamelijk gewoon in RL winkels.(alleen jammer dat k de Kroon nergens kan vinden) Is veel gaver namelijk "Is het een cadeautje?" "euh nee, hoezo?" Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost ik koop mn dvds voornamelijk gewoon in RL winkels.(alleen jammer dat k de Kroon nergens kan vinden)Is veel gaver namelijk "Is het een cadeautje?" "euh nee, hoezo?" das waar, is echt leuk, die blikken van de mensen achter de kassa, maar ik ben een echte nederlander dus ik ga voor het gedkoopste. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost [..]das waar, is echt leuk, die blikken van de mensen achter de kassa, maar ik ben een echte nederlander dus ik ga voor het gedkoopste. mwa in de winkels waar ik kom zijn ze dus dezelfde prijs als bij Bassie's Postorders, maar betaal je geen verzendkosten. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 oktober 2004 gepost Auteur Share 15 oktober 2004 gepost [..]mwa in de winkels waar ik kom zijn ze dus dezelfde prijs als bij Bassie's Postorders, maar betaal je geen verzendkosten. Soms is het zelfs nog goedkoper in de winkel dan bij Bassie's Postorders. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost [..]Soms is het zelfs nog goedkoper in de winkel dan bij Bassie's Postorders. jup, maar daar is eigenlijk een ander topic voor Lijkt me handig als we het hier over Bassie's Postorders hebben en niet verder gaan uitwijden over prijzen, maar daarvoor het DVD prijzen topic gebruiken. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost SCHOP Dit heb ik allemaal gekocht bij Bassies postorders: VHS Bassie & Adriaan Hallo vriendjes en vriendinnetjes Arcade 1998 CD Bassie & Adriaan 12 ambachten 13 liedjes CNR 1998 CD Reizen en zingen met Bassie & Adriaan Bridge 2001 CD Bassie & Adriaan de 12 mooiste ballades Bridge 2001 CD Radiostation B&A deel 1 CNR 1989 CD Radiostation B&A deel 2 CNR 1989 CD Leukste liedjes deel 2, CNR 1992 CD op reis met B&A door Europa CNR 1992 CD reis vol verrassingen CNR 1993 CD 16 zotte liedjes CNR 1994 CD Verzonken stad Libre 2001 Boek Verzonken stad Libre 2001 Mini puzzel 2 posters 2 buttons 1 pin 1 foto Adriaan masker Bassie masker Ik vind de service redelijk goed, en de prijzen ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten