TMP 15 september 2004 gestart Share 15 september 2004 gestart Ik zag dat het vorige topic vol was, maar er was nog geen nieuw topic, dus maak ik er maar een . De vorige 2 topics hierover : http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=21 http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=554 Het laatste bericht in het vorige topic was van wonderer: Dan is het jou vast ook wel opgevallen dat die posters behoorlijk zijn toegetakeld met stiften... ik denk dat ie daar zijn woede op gekoeld heeft Hier kun je dus verder discussieren over Bassie en Adriaan en de Huilende Professor. De highlightjes in de link mag je weglaten Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost *Zo, dit topic heeft lang onder het stof gelegen, maargoed. SCHOP!!* inderdaad, want ik heb net de proffessor gezien en daar zag ik in de schuilplaats van de proffessor, een foto van de hoes van *bas* en *adriaan* met 18 liedjes voor circustent en daar had hij met stift adriaan hazentanden gegeven ! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Dat is toch niet de hoes van *bas* *adriaan* met 18 liedjes? Ik dacht dat ze op die foto niet met hun armen over elkaar stonden Wel grappig inderdaad, maar ook wel weer vreemd dat *professor* bassie en adriaan eerst niet bleek te kennen en later wel een poster op de deur had hangen. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Ja, en op die poster lijkt het net alsof Adriaan en een onwijze spleet tussen z'n tanden heeft zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Dat is toch niet de hoes van *bas* *adriaan* met 18 liedjes? Ik dacht dat ze op die foto niet met hun armen over elkaar stonden Wel grappig inderdaad, maar ook wel weer vreemd dat *professor* bassie en adriaan eerst niet bleek te kennen en later wel een poster op de deur had hangen. het is de achterkant van de lp alleen bij de proffesor staat hij in kleur Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost oooh, ja dat zou kunnen. ik ken alleen de cd versie, niet de lp. maar goed, verder over de huilende professor Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Welke muziek staat er op de 3-delige video versie (2002)? En is die aan te raden als je de dvd al hebt ? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Welke muziek staat er op de 3-delige video versie (2002)?En is die aan te raden als je de dvd al hebt ? Smorenburg muziek, zelfde als op de dubbelbox. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]Smorenburg muziek, zelfde als op de dubbelbox. Hoe is die indeling dan van die videobanden? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]Hoe is die indeling dan van die videobanden? deel 1: van begintune tot achtervolging Joris (auto) deel 2: achtervolging Joris (auto) tot strandje (robin kapot) deel 3: strandje tot eindtune Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Het is eigenlijk te vergelijken met de slagersbanden, maar dan met Smorenburg muziek. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Okay, bedankt voor de informatie. Ik probeer ze te kopen. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]deel 1: van begintune tot achtervolging Joris (auto) deel 2: achtervolging Joris (auto) tot strandje (robin kapot) deel 3: strandje tot eindtune Hm... indeling is dus (ongeveer) hetzelfde als de indeling op de Slagersbanden. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]Hm... indeling is dus (ongeveer) hetzelfde als de indeling op de Slagersbanden. dit ging over de slagersbanden frikandel... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]dit ging over de slagersbanden frikandel... Nee, hoor over de Bridge banden (2002) ZAK PATAT Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]Nee, hoor over de Bridge banden (2002) ZAK PATAT o sorry maar weer ONtopic Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Welke begintune zit er eigenlijk op de slagersbanden van de professor? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Welke begintune zit er eigenlijk op de slagersbanden van de professor? volgens mij ook de standaard versie die ook op de dvd te horen is van de prof.. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]volgens mij ook de standaard versie die ook op de dvd te horen is van de prof.. Nee hoor. Daar zit de Klaris versie van Hallo Vriendjes, wat er erg veel bij paste. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]Nee hoor. Daar zit de Klaris versie van Hallo Vriendjes, wat er erg veel bij paste. o dan had ik het bij het verkeerde eind... ...sorry Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]o dan had ik het bij het verkeerde eind... ...sorry En op de Kidsstuff, Penta en Bridge versies toch dezelfde als op de dvd..? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]En op de Kidsstuff, Penta en Bridge versies toch dezelfde als op de dvd..? bij mij op de Arcade versie ook nog... de dubbelbox Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]bij mij op de Arcade versie ook nog... de dubbelbox Oh ja da's waar. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]Oh ja da's waar. Als bassie ene paar keer met robin zingt, alleen op de nieuwste uitgaves en op de dvd dus, hoor je duidleijk andere kwaliteit en bassie's stem is een beetje vaag, duidelijk opnieuw opgenomen dus. Ik had het iedee, dat dat bij het begin ook zo is, als ze bij het raam van joris zijn en bassie zingt heel hard, bassie en adiraan! bassie en adriaan!! en dan fluit ie hem nog ene keer, is ook andere, betere kwaliteit. "t valt me op hoor, maar die scene stond er op de slagersbanden geloof ik niet op. Misschien andere scenes? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]Als bassie ene paar keer met robin zingt, alleen op de nieuwste uitgaves en op de dvd dus, hoor je duidleijk andere kwaliteit en bassie's stem is een beetje vaag, duidelijk opnieuw opgenomen dus. Ik had het iedee, dat dat bij het begin ook zo is, als ze bij het raam van joris zijn en bassie zingt heel hard, bassie en adiraan! bassie en adriaan!! en dan fluit ie hem nog ene keer, is ook andere, betere kwaliteit. Klopt, dat is opnieuw ingesproken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Auteur Share 1 februari 2005 gepost Ik was vandaag nog eens op de info-site aan het rondneuzen en zag bij inspecteur Kaletie staan: acteur onbekend. Heeft echt niemand een idee wie dit zou kunnen zijn ? Op imdb heb ik al gezocht, daar staat het niet, maar misschien staat zijn naam er op de aftiteling ofzo nog bij ? Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Ik was vandaag nog eens op de info-site aan het rondneuzen en zag bij inspecteur Kaletie staan: acteur onbekend.Heeft echt niemand een idee wie dit zou kunnen zijn ? Op imdb heb ik al gezocht, daar staat het niet, maar misschien staat zijn naam er op de aftiteling ofzo nog bij ? Helaas graaft de aftiteling niet zo diep. Dick Rienstra staat er niet eens op Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]Helaas graaft de aftiteling niet zo diep. Dick Rienstra staat er niet eens op Precies, wat een verbazing ging er door me heen toen ik dat merkte Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Dat is niet meer dan logisch. Bij de series op TV bedanken ze de acteurs per aflevering en aangezien Dick Rienstra niet voorkomt in die aflevering is hij weggelaten. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Dat is niet meer dan logisch.Bij de series op TV bedanken ze de acteurs per aflevering en aangezien Dick Rienstra niet voorkomt in die aflevering is hij weggelaten. Maar op de DVD dan? Daar staat hij ook niet op. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Dat Dick Rienstra in die aflevering niet op de rol staat is logisch, ja, maar voor zover ik weet wordt zijn naam ook niet vermeld bij de afleveringen waar hij wél in zit. En zoals B1000000 al zegt, op de DVD komt hij ook al niet voor... Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost En Hans Otjes dan? Die doet volgens mij de eerste afleveringen nog niet mee en staat volgens mij bij alle afleveringen bij de aftiteling... tenminste als ik me kan herinneren... zeker weet ik het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Ik weet het ook niet zeker, maar dat zou best kunnen...volgens mij is de aftiteling van de DVD simpelweg aan iedere aflevering geplakt. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 4 februari 2005 gepost Share 4 februari 2005 gepost Ik weet het ook niet zeker, maar dat zou best kunnen...volgens mij is de aftiteling van de DVD simpelweg aan iedere aflevering geplakt. even een andere vraag bestaat PENTA nog wel overigens en zo ja wat is de site? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 februari 2005 gepost Share 4 februari 2005 gepost [..]even een andere vraag bestaat PENTA nog wel overigens en zo ja wat is de site? Ik neem aan dat als PENTA nog bestond, de B&A video's en dvd's daar nu nog vandaan zouden komen. Ik heb overigens een vermoeden dat CNR uit PENTA is ontstaan, maar ik weet het niet zeker. Maar in ieder geval is CNR ooit van naam veranderd naar Arcade, wat vervolgens weer Bridge werd. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 4 februari 2005 gepost Share 4 februari 2005 gepost [..]Ik neem aan dat als PENTA nog bestond, de B&A video's en dvd's daar nu nog vandaan zouden komen. Ik heb overigens een vermoeden dat CNR uit PENTA is ontstaan, maar ik weet het niet zeker. Maar in ieder geval is CNR ooit van naam veranderd naar Arcade, wat vervolgens weer Bridge werd. o ok ik hoop dat je gelijk heb kerel. *baron* ik zou jullieeeeeeee maar toch nog bedankt voor de informatie kerel.. want ik zocht allemaal naar sites van penta maar da kan je dus niet vinden he Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 februari 2005 gepost Share 4 februari 2005 gepost [..]o ok ik hoop dat je gelijk heb kerel. *baron* ik zou jullieeeeeeee maar toch nog bedankt voor de informatie kerel.. want ik zocht allemaal naar sites van penta maar da kan je dus niet vinden he Ik weet alles hiervan zeker behalve de stap van PENTA naar CNR. En daar gaat het natuurlijk net om.Het zou ook kunnen dat PENTA faliet is gegaan. En dat B&A daarom naar CNR zijn gegaan. Maar misschien weet iemand anders er iets over. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 6 februari 2005 gepost Share 6 februari 2005 gepost ik heb een vraag! weet iemand waar de opnamens van de schuilplaats van de professor gemaakt zijn dus niet buiten bedoel ik maar binnen de labaratorium is gemaakt het lijkt wel een oud school gebouw of zo weet iemand waar die gemaakt zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 6 februari 2005 gepost Share 6 februari 2005 gepost edit dan je post! ik weet niet, zie het niet, dus, Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 6 februari 2005 gepost Share 6 februari 2005 gepost tja ik heb ook het info pagina doorgelezen maar daar staat helemaal niks over in waar dat opgenomen is in de labaretorium van de *professor* Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 februari 2005 gepost Share 6 februari 2005 gepost ik heb een vraag!weet iemand waar de opnamens van de schuilplaats van de professor gemaakt zijn dus niet buiten bedoel ik maar binnen de labaratorium is gemaakt het lijkt wel een oud school gebouw of zo weet iemand waar die gemaakt zijn? Lijkt mij dat het gewoon een studio is. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost ik vind de huilende professor een hele goede serie, ik vind deze serie het meest serieus van allemaal. De kroon ziet er aardig professioneel uit, maar ik vind de prof niets minder om eerlijk te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Weet ook iemand welke liedjes er missen in de smorenburgvideo's (Bridge 2002). En heeft die versie de zerlde muziek als de dvd ? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Weet ook iemand welke liedjes er missen in de smorenburgvideo's (Bridge 2002). En heeft die versie de zerlde muziek als de dvd ?welke liedjes staan er dan WEL op die banden? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Weet ook iemand welke liedjes er missen in de smorenburgvideo's (Bridge 2002). En heeft die versie de zerlde muziek als de dvd ? Deze staan er sowieso wel op: Dierentaal Geheime agenten Rustig rustig rustig En deze niet: Zeg stel je eens voor Leonardo da Vinci ..en de liedjes uit de verwijderde scenes natuurlijk. Er staat wel Smorenburgmuziek op de video's, maar niet dezelfde als op de dvd. De muziek op deze 3 banden valt te vergelijken met de dubbelbox uit 1997. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Deze staan er sowieso wel op: Dierentaal Geheime agenten Rustig rustig rustig En deze niet: Zeg stel je eens voor Leonardo da Vinci ..en de liedjes uit de verwijderde scenes natuurlijk. Er staat wel Smorenburgmuziek op de video's, maar niet dezelfde als op de dvd. De muziek op deze 3 banden valt te vergelijken met de dubbelbox uit 1997. zeg stel je eens voor die staat bij mij op de dvd, dat is de droomwereld van robin, robin zegt dan ''dat ga ik eens even aan binnenkant van ogen bekijken'' maar leonardo da vinci heb ik op dvd bij de verwijderde scenes staan, evenals de serieuze clown. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost zeg stel je eens voor die staat bij mij op de dvd, dat is de droomwereld van robin, robin zegt dan ''dat ga ik eens even aan binnenkant van ogen bekijken'' maar leonardo da vinci heb ik op dvd bij de verwijderde scenes staan, evenals de serieuze clown. Watte? Leonardo da Vinci staat op de dvd echt niet bij verwijderde scenes, hoor! Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Watte? Leonardo da Vinci staat op de dvd echt niet bij verwijderde scenes, hoor! ik weet niet beter dat leonardo da vinci bij de verwijderde scenes staat. heb huilende prof vanmiddag nog gekeken, zag geen leonardo da vinci tijdens het avontuur... hebben we wel de zelfde leonardo da vinci voor ogen? waar gaat die dan over? ik weet niet anders dat het bassie's droomwereld is.. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Leonardo da Vinci wordt door *adriaan* in het vliegtuig gezongen. Je kent dat liedje toch wel dat zingt *adriaan* ook in de luchtballon in België. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost ik weet niet beter dat leonardo da vinci bij de verwijderde scenes staat. heb huilende prof vanmiddag nog gekeken, zag geen leonardo da vinci tijdens het avontuur... hebben we wel de zelfde leonardo da vinci voor ogen? waar gaat die dan over? ik weet niet anders dat het bassie's droomwereld is.. Nou, Bassie en Adriaan stappen in een vliegtuig richting de Canarische Eilanden, Bassie vraagt ziech af of de mensen al lang vliegen en Adriaan begint 'Leonardo da Vinci' te zingen.' Leonardo da Vinci dat was een wijs mandie wilde al vliegen daar droomde hij van Hij ontwierp al een vliegtuig't heeft jaren geduurd Dat een vliegtuig kon vliegen door mensen bestuurd Zo vrij als een vogel hier hoog in de lucht Je vliegt over steden het kleinste gehucht Je bent in de wolken als een vogel zo vrij De aarde glijdt onder je vleugels voorbij De wens om te vliegen heeft altijd bestaan Julle Verne beschreef al een reis naar de maan Dat is toch onmog'lijk werd gezegd in die tijd Maar honderd jaar later was een maanreis een feit Zo vrij als een vogel hier hoog in de lucht Je vliegt over steden het kleinste gehucht Je bent in de wolken als een vogel zo vrij De aarde glijdt onder je vleugels voorbij Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten