kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Video cd's zijn er ook niet echt veel meer volgens mij. Het is vandaag voor het eerst dat ik een videoCD ontdek. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Het is vandaag voor het eerst dat ik een videoCD ontdek. met wat voor camera zijn de foto;s genomen heb je daar een plaatje van? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]met wat voor camera zijn de foto;s genomen heb je daar een plaatje van? Niet naar gekeken. De kwaliteit is eigenlkijk goed maarde foto's waren veel te groot en ik kon ze niet verkleinen. Ik heb 'm dus uitgeprint en in de computer gescand en die staan nu hier op het forum. Ik heb geen plaatjes. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Niet naar gekeken. De kwaliteit is eigenlkijk goed maarde foto's waren veel te groot en ik kon ze niet verkleinen. Ik heb 'm dus uitgeprint en in de computer gescand en die staan nu hier op het forum. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan .Verkleinen kan zelfs met een simpel programma als Paint. Dan ga je gewoon naar "Afbeelding" en kies je "Uitrekken//hellen...". Ik verzeker je dat de kwaliteit dan stukken beter wordt, dan via papier. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan . Verkleinen kan zelfs met een simpel programma als Paint. Dan ga je gewoon naar "Afbeelding" en kies je "Uitrekken//hellen...". Ik verzeker je dat de kwaliteit dan stukken beter wordt, dan via papier. wat maakt het ook uit ze zijn tog nog goed te zien. tenminste ik weet wel wat wat is hoor Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan . Verkleinen kan zelfs met een simpel programma als Paint. Dan ga je gewoon naar "Afbeelding" en kies je "Uitrekken//hellen...". Ik verzeker je dat de kwaliteit dan stukken beter wordt, dan via papier. Bedankt voor de tip. Hier komen ze nog een keer, + de 3 dubbelboxen die ik vanmiddag bij de Bristol heb gekocht: http://img52.exs.cx/img52/7074/BenA001.jpg (DVD) http://img52.exs.cx/img52/9807/BenA002.jpg (Video 1) http://img52.exs.cx/img52/1040/BenA003.jpg (video 2) http://img52.exs.cx/img52/2326/BenA.jpg (video 3) http://img52.exs.cx/img52/3605/BenA004.jpg (cd) http://img52.exs.cx/img52/4774/BenA005.jpg (overige) De foto van de CD's is gewoon slecht gemaakt, vandaar de slechte kwaliteit van de foto. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Zie ik het goed dat je van de Europa video's 2 keer ierland en italie hebt ? Is dat een dubbele? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Zie ik het goed dat je van de Europa video's 2 keer ierland en italie hebt ? Is dat een dubbele? De ene is van Arcade Pictures (1998) en de andere van Bridge Pictures (2000) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]€6,99 per stuk Je hebt toch ook de Bridge versie van de verzonken stad gekocht, Frey? Klopt het dat band 1 de Bridge versie is met Smorenburgmuziek en band 2 de Arcade versie met Klarismuziek? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Je hebt toch ook de Bridge versie van de verzonken stad gekocht, Frey? Klopt het dat band 1 de Bridge versie is met Smorenburgmuziek en band 2 de Arcade versie met Klarismuziek? Niet helemaal. De eerste band is Smorenburg tot en met het liedje "Vriendelijk zijn" en daarna verder Klaris. Band 2 heeft Klaris muziek, de enige 2 Smorenburg deuntjes zijn als Bassie & Adriaan het boevenhuis doorzoeken en de eindtune. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost [..]Niet helemaal. De eerste band is Smorenburg tot en met het liedje "Vriendelijk zijn" en daarna verder Klaris. Band 2 heeft Klaris muziek, de enige 2 Smorenburg deuntjes zijn als Bassie & Adriaan het boevenhuis doorzoeken en de eindtune. Okee, bedankt. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost Ik heb een vraagje.Is de DVD Bassie & Adriaan Liedjes uit Grootmoederstijd(Hollandse Klasiekers)nou het zelfde als de gewone DVD of niet. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost Ik heb een vraagje.Is de DVD Bassie & Adriaan Liedjes uit Grootmoederstijd(Hollandse Klasiekers)nou het zelfde als de gewone DVD of niet. die heb ik nog nooit gezien (hollandse klassiekers) Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost Hij staat naast de gewone. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost Hij staat naast de gewone. Het is de zelde DVD, alleen is deze uitgekomen in 2003. Ik vond hem een paar weken geleden in de Free Record Shop. Ik wist ook helemaal niet dat deze bestond. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost [..]Het is de zelde DVD, alleen is deze uitgekomen in 2003. Ik vond hem een paar weken geleden in de Free Record Shop. Ik wist ook helemaal niet dat deze bestond. ooooo die ja die ken k ook niet staan Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost zo indrukwekkende collectie !! Ik heb ook alle series maar heb alleen dvd's gekocht van de series die ik op vhs nog niet had. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost [..]ooooo die ja die ken k ook niet staan Deze DVD van Hollandse Klassiekers, liedjes uit Grootmoederstijd is ook te koop bij het B&A winkeltje in Circus Althoff. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost Ik vind van mijzelf dat ik ook wel een mooie verzameling heb. Kijkerdekijk: Van links naar rechts: Op de eerste rij: - Dubbelvideo "Bassie & Adriaan en de Plaaggeest" - Video "Bassie & Adriaan en Het Geheim van de Sleutel" (90 minuten-versie) - DVD "Bassie & Adriaan en Het Geheim van de Sleutel" - DVD "Bassie & Adriaan en Het Geheim van de Sleutel (Special Edition)" - Video "Bassie & Adriaan en de Diamant" (90 minuten-versie) - Dubbelvideo "Bassie & Adriaan en de Huilende Professor" - Video "Bassie & Adriaan en het Geheim van de Schatkaart" deel 1 - Video "Bassie & Adriaan en het Geheim van de Schatkaart" deel 2 Op de tweede rij: - Dubbelvideo "Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon" - Dubbelvideo "Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad" - Video "Bassie & Adriaan op reis door Europa" deel 1 - Video "Bassie & Adriaan op reis door Europa" deel 2 - Video "Bassie & Adriaan op reis door Europa" deel 3 - Video "Bassie & Adriaan op reis door Europa" deel 4 - Video "Bassie & Adriaan op reis door Europa" deel 5 (dit is een oudere versie dan de rest, omdat de gewone deel 5 hier in de buurt nergens te vinden was!) - Video "Bassie & Adriaan op reis door Europa" deel 6 Op de derde rij: - Video "Bassie & Adriaan en de reis vol Verrassingen: op zoek in Curaçao" - Video "Bassie & Adriaan en de reis vol Verrassingen: op zoek in Las Vegas" - Video "Bassie & Adriaan en de reis vol Verrassingen: op zoek in Amerika" - DVD "Bassie & Adriaan op zoek in Amerika: Curaçao" - DVD "Bassie & Adriaan op zoek in Amerika: San Francisco" - DVD "Bassie & Adriaan op zoek in Amerika: Las Vegas" - DVD "Bassie & Adriaan op zoek in Amerika: Wilde Westen" - DVD "Bassie & Adriaan op zoek in Amerika: Florida" Op de vierde rij: - Video "Bassie & Adriaan's Liedjes uit grootmoeders tijd" deel 2 - Video "De dromen van Bassie & Adriaan" - Dubbelvideo "Dromen met Bassie & Adriaan" - Video "Op bezoek bij Bassie & Adriaan" - Video "Bassie & Adriaan - Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes" - Video "Bassie & Adriaan: Leren en Lachen" deel 1 - Video "Bassie & Adriaan: Leren en Lachen" deel 2 - Video "Bassie & Adriaan: Leren en Lachen" deel 3 Op de vijfde rij: - Video "Bassie & Adriaan: De allerleukste liedjes" - Video "Bassie & Adriaan met 25 liedjes" - Video "Bassie & Adriaan LIVE!" - DVD "Bassie & Adriaan op zoek in Amerika: San Francisco" (die heb ik dus dubbel) - DVD "Bassie & Adriaan op zoek in Amerika: Las Vegas" (die heb ik dus dubbel) - Pluche Bassie-knuffel Op de zesde rij: - Muziek-CD "Bassie & Adriaan met 18 liedjes" - Muziek-CD "Bassie & Adriaan Olé" - Muziek-CD "Feest met Bassie & Adriaan" - Muziek-CD "Bassie & Adriaan - 12 ambachten, 13 liedjes" - Muziek-CD "Bassie & Adriaan - de leukste liedjes" deel 2 - Muziek-CD "Bassie & Adriaan Live!" - Muziek-CD "Bassie & Adriaan (radio)" - Muziek-CD "Bassie & Adriaan (met o.a. Bakkers- en Acrobatenlied)" Op de zevende rij: - CD-Rom "Spelen met Bassie & Adriaan" deel 1 - CD-Rom "Spelen met Bassie & Adriaan" deel 2 - Bassie & Adriaan schoolschriften - Hoorspel-CD en meeleesboekje "Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad" Verder heb ik nog een Bassie-sleutelhanger/ketting Ik had ook nog een Bassie & Adriaan 4in1 puzzel maar daar waren een heleboel stukjes van kwijt en die hebben we dus weggegooit. Ik moet ook nog ergens een spellendoos en een magazine van Bassie & Adriaan hebben liggen (maar waar?) Nou, dat was het zo'n beetje. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost Mooie verzameling! Maar, het is dat ik de banden herken maar je foto is eigenlijk een grote waas. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost Mooie verzameling!Maar, het is dat ik de banden herken maar je foto is eigenlijk een grote waas. Ja klopt, ik ga er nog even wat aan doen als dat kan. Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost zo man dat is een verzameling om intelijsten Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost hierbij mijn verzameling inmiddels zijn er al weer wat aantal artikelen bij gekomen. http://members.lycos.nl/basenaad/pages/artikelen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost hierbij mijn verzamelinginmiddels zijn er al weer wat aantal artikelen bij gekomen. http://members.lycos.nl/basenaad/pages/artikelen Noem die pagina eens gewoon html, zodat normale browsers hem ook laten zien. Ik weiger om IE te openen zodat ik je verzameling kan bekijken. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost http://members.lycos.nl/basenaad/pages/artikelen.html Alsjeblieft Wonderer 150e post Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Mooie verzameling.Je bent zeker ook alle DVD aan het Sparen. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Mooie verzameling.Je bent zeker ook alle DVD aan het Sparen. Ik heb nu rond de 20 dvd's en moeten er nog 6 bij komen. 25 Jaar. en de 5 delige serie uit amerika, ik heb al wel de 2 delige versie. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Ga je ook nog die DVD van Paul de Leeuw(De Leeuw Brult)kopen?ik wel denk ik,want daar staat dan een klein stukje op dat hij samen met Bassie & Adriaan zingt(uit 1997).Duurt maar 5 min,maar het is wel de moeite waart denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Ga je ook nog die DVD van Paul de Leeuw(De Leeuw Brult)kopen?ik wel denk ik,want daar staat dan een klein stukje op dat hij samen met Bassie & Adriaan zingt(uit 1997).Duurt maar 5 min,maar het is wel de moeite waart denk ik. Misschien wel Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost MIJN 100ste POST!!! Ik heb weer een aantal nieuwe spullen van B&A erbij o.a de speciale uitgave van het geheim van de sleutel op dvd, voor de complete lijst zie http://www.kinderlines.nl/kaspersbena Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Video De Plaaggeest deel 1 (Bridge 2002) De Plaaggeest deel 2 (Bridge 2002) De Plaaggeest (Bridge 2004) Het Geheim van de Sleutel dubbelbox (Bridge 2002) De Diamant dubbelbox (Bridge 2001) De Huilende Professor (Arcade 1997) De Huilende Professor (Bridge 2004) Het Geheim van de Schatkaart deel 2 (Arcade 1998) Het Geheim van de Schatkaart (Bridge 2004) De Verdwenen Krono dubbelbox (Bridge 2001) De Verzonken Stad dubbelbox (Bridge 2001) Op Reis door Europa deel 2 (Arcade 1998) Dromen met Bassie & Adriaan dubbelbox (Bridge 2000) DVD De Plaaggeest (DVD 2002 Het Geheim van de Sleutel (DVD 2002) Het Geheim van de Sleutel Speciale uitgave (DVD 2005) De Diamant (DVD 2002) De Huilende Professor (DVD 2003) Het Geheim van de Schatkaart deel 1 (DVD 2003) Het Geheim van de Schatkaart deel 2 (DVD 2003) De Verdwenen Kroon (DVD 2004) De Verzonken Stad (DVD 2003) Op Reis door Europa deel 1 (DVD 2004) Op Reis door Europa deel 2 (DVD 2004) Op Reis door Europa deel 3 (DVD 2004) Op Reis door Europa deel 4 (DVD 2004) Op Reis door Europa deel 5 (DVD 2004) Op Reis door Europa deel 6 (DVD 2004) Op Zoek in Nederland (DVD 2004) Op Zoek in Frankrijk (DVD 2004) Op Reis door Amerika deel 1 (DVD 2001) Op Reis door Ameirka deel 2 (DVD 2001) Op Reis door Amerika deel 1 (DVD 2003) Op Reis door Amerika deel 2 (DVD 2003) Op Reis door Amerika deel 3 (DVD 2003) Op Reis door Amerika deel 4 (DVD 2003) Op Reis door Amerika deel 5 (DVD 2003) Alle Liedjes uit Grootmoeders Tijd (DVD 2001) Alle Liedjes uit Grootmoeders Tijd (DVD 2003) Leren & Lachen deel 1 (DVD 2004) Leren & Lachen deel 2 (DVD 2004) Leren & Lachen deel 3 (DVD 2004) 25 jaar Feest (DVD 2001) Theatershow Live (DVD 2002) Theatershow 25 jaar Theater (DVD 2003 Dat was mijn verzameling ! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Ik zit momenteel op 60/65 videobanden en ongeveer 20 dvd's Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost hierbij mijn verzamelinginmiddels zijn er al weer wat aantal artikelen bij gekomen. http://members.lycos.nl/basenaad/pages/artikelen Ik zie op de foto dat je ook een dubbelbox van "Het Geheim van de Schatkaart" hebt van Bridge Kids. Uit welk jaar komt deze video dubbelbox ? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Omdat ik toch een lijstje moest maken, hier alle titels van de videobanden die ik heb Bassie en Adriaan 1 (De Plaaggeest) 1986? Bassie en Adriaan 2 (De Plaaggeest) 1986? Bassie en Adriaan 3 (De Plaaggeest) 1986? Bassie en Adriaan zien Spoken DEEL 2 (De Plaaggeest) 1986 ? Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 1986? Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 1986 Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 2 Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 3 Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 (kartonenhoes) Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 2 (kartonenhoes) Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 3 (kartonenhoes) Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 1996 Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 2 1996 Bassie en Adriaan en de plaaggeest 1996 / dubbelbox Bassie en Adriaan en de plaaggeest 2000 / dubbelbox – paarse versie Bassie en Adriaan en de plaaggeest 2000 / dubbelbox – rode versie Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 1990 Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 1992 Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 1996 Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 2002 / dubbelbox Bassie en Adriaan en de Diamant 1987 ? Bassie en Adriaan en de Diamant 1990 Bassie en Adriaan en de Diamant 1998 / dubbelbox Bassie en Adriaan en de Diamant 2002 / hele serie op 1 videoband Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 1 1986? Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 2 1986 Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 3 1986 Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 4 1986 Bassie en Adriaan en de huilende professor ‘Het Griengas’ DEEL 1 1993? Bassie en Adriaan en de huilende professor ‘Een geheimzinnig eiland’ DEEL 2 1993? Bassie en Adriaan en de huilende professor ‘Een gevaarlijk plan’ DEEL 3 1993? Bassie en Adriaan en de huilende professor 1997 / dubbelbox Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 1 2002 Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 2 2002 Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 3 2002 Op bezoek bij Bassie & Adriaan 1986? Op bezoek bij Bassie & Adriaan 1990 Op bezoek bij Bassie & Adriaan 1995 / Bart Smit uitgave Op bezoek bij Bassie & Adriaan 1997 ? Op stap met Bassie & Adriaan 1986? Op stap met Bassie & Adriaan 1990 10 jaar Bassie & Adriaan 1986 ? 10 jaar Bassie & Adriaan 1990 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 1 1992 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart ‘opzoek naar de schat’ DEEL 2 1992 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 1 1998 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 2 1998 Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon DEEL 1 1992 Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon DEEL 2 1992 Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon 2001 / dubbelbox Bassie & Adriaan en de verzonken stad ‘Een steen met vreemde tekens’ DEEL 1 1992? Bassie & Adriaan en de verzonken stad ‘Het geheim van de steen’ DEEL 2 1992 ? Bassie & Adriaan en de verzonken stad 1999 / dubbelbox Bassie & Adriaan en de verzonken stad 2002 / hele serie op 1 videoband Feest met Bassie & Adriaan 1992 Feest met Bassie & Adriaan 1995 Hallo vriendjes en vriendinnetjes 1994 Hallo vriendjes en vriendinnetjes 1998 De leukste liedjes van Bassie & Adriaan 1993 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Nederland en Frankrijk’ DEEL 1 1993 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Wales en Portugal’ DEEL 2 1993 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Ierland en Italie’ DEEL 3 1993 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Duitsland en Griekenland’ DEEL 4 1993 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Denemarken en Belgie’ DEEL 5 1993 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Spanje en Luxemburg’ DEEL 6 1993 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Nederland en Frankrijk’ DEEL 1 2000 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Wales en Portugal’ DEEL 2 2000 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Ierland en Italie’ DEEL 3 1998 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Duitsland en Griekenland’ DEEL 4 2000 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Denemarken en Belgie’ DEEL 5 1998 Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Spanje en Luxemburg’ DEEL 6 1998 De top 10 van Bassie & Adriaan 1997 Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in Curacao’ 1994 Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in San Francisco’ 1994 Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in Las Vegas’ 1995 Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in Het wilde westen’ 1995 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika 1996 Bassie & Adriaan op reis door Amerika DEEL 1 2001 / dubbelbox Bassie & Adriaan op reis door Amerika DEEL 2 2001 / dubbelbox Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Curacao’ DEEL 1 2003 Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘San Francisco’ DEEL 2 2003 Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Las Vegas’ DEEL 3 2003 Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Het wilde westen’ DEEL 4 2003 Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Florida’ DEEL 5 2003 Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 1 1995 Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 2 1995 Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 1 2000 Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 2 2000 Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd 1995 / dubbelbox Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd 2000 / dubbelbox Bassie & Adriaan en de aller leukste liedjes 1997 De dromen van Bassie & Adriaan 1997 Dromen met Bassie & Adriaan 1998 Dromen met Bassie & Adriaan DEEL 1 2002 Dromen met Bassie & Adriaan DEEL 2 2002 Leren en Lachen met Bassie & Adriaan DEEL 1 2001 Leren en Lachen met Bassie & Adriaan DEEL 2 2001 Leren en Lachen met Bassie & Adriaan DEEL 3 2001 Bassie & Adriaan met 25 liedjes ’25 jaar feest’ 2001 Bassie & Adriaan Live! 2002 Bassie & Adriaan 25 jaar theater ‘Jubileum editie’ 2003 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Omdat ik toch een lijstje moest maken, hier alle titels van de videobanden die ik heb Zo nu weet iedereen welke banden hij/zij nog moet hebben om de collectie compleet te maken Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 1990 Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 1992 Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 1996 Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 2002 / dubbelbox heidbuurt, zou je een foto van de 1990-versie van Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel kunnen neerzetten, want ik dacht dat er alleen maar een 1992, 1996, en 2002-versie was van de sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]heidbuurt, zou je een foto van de 1990-versie van Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel kunnen neerzetten, want ik dacht dat er alleen maar een 1992, 1996, en 2002-versie was van de sleutel. De videoband is bijna hetzelfde als die van 1990: Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]De videoband is bijna hetzelfde als die van 1990: Lijkt me dezelfde soort uitgave als die van De Diamant. Die versie zit waarschijnlijk ook in een grotere doos zeker? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Lijkt me dezelfde soort uitgave als die van De Diamant. Die versie zit waarschijnlijk ook in een grotere doos zeker? Jepz idd Ik denk ook dat ze in hetzelfde jaar zijn uitgegeven Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Omdat ik toch een lijstje moest maken, hier alle titels van de videobanden die ik heb Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 1990 Bassie en Adriaan en de Diamant 1987 ? De logica zegt dan dat het vraagteken 1990 moet zijn hé Ik zou op m'n eigen band kijken, maar die is uitgeleend aan een vriend. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost De logica zegt dan dat het vraagteken 1990 moet zijn hé Maar de latere CNR Versie van de diamant is ook in 1990 uitgekomen, en het lijkt me sterk als CNR twee versies van dezelfde serie in één jaar uitbrengt. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]De logica zegt dan dat het vraagteken 1990 moet zijn hé Ik zou op m'n eigen band kijken, maar die is uitgeleend aan een vriend. Nee klopt Tis idd 1990.. Dus die versie van De Diamant zou dan ook in 1990 moeten zijn uitgegeven inplaats van 1987 Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Maar de latere CNR Versie van de diamant is ook in 1990 uitgekomen, en het lijkt me sterk als CNR twee versies van dezelfde serie in één jaar uitbrengt. Hhm.. naja het kan natuurlijk wel De Plaaggeest versies zijn ook een aantal keren in 1 jaar uitgegeven Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Nee klopt Tis idd 1990.. Dus die versie van De Diamant zou dan ook in 1990 moeten zijn uitgegeven inplaats van 1987 Maar het blijft toch wel zo dat het jaartal op de achterkant van die eerste Diamant-band toch echt 1987 is. Verwarring alom Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Maar het blijft toch wel zo dat het jaartal op de achterkant van die eerste Diamant-band toch echt 1987 is. Verwarring alom haha dat is het um juist, er staat geen jaartal achterop de videoband Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]haha dat is het um juist, er staat geen jaartal achterop de videoband Er staat nou net wél een jaartal, in Romeinse cijfers wel te verstaan: MCMLXXXVII = 1987 Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Er staat nou net wél een jaartal, in Romeinse cijfers wel te verstaan: MCMLXXXVII = 1987 haha grappig najah weten we dat ook weer en had ik het eerst toch wel goed gegokt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Er staat nou net wél een jaartal, in Romeinse cijfers wel te verstaan: MCMLXXXVII = 1987 Warboel rules!! Weten we dat ook weer Ik neem aan dat dit de CNR band is met de acteurs achterop die nog een onbekend jaartal heeft hier? http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... ie=diamant Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..] Warboel rules!! Weten we dat ook weer Ik neem aan dat dit de CNR band is met de acteurs achterop die nog een onbekend jaartal heeft hier? http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... ie=diamant Jepz Misschien dat je het er dan ook even bij kan zetten? Is namelijk voor andere verzamelaars wel makkelijk Anders zitten ze maar om een band te zoeken met achter op 1987 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Jepz Misschien dat je het er dan ook even bij kan zetten? Is namelijk voor andere verzamelaars wel makkelijk Anders zitten ze maar om een band te zoeken met achter op 1987 Kun je die plaaggeest banden zonder jaartal dan ook even checken? Grof kans dat die ook in het Romeins erop staan... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten