_Bigmac_ 14 februari 2004 gestart Share 14 februari 2004 gestart Ik heb zelf niet zo veel gewoon omdat ik niet echt een verzamelaar ben en omdat ik altijd alles met mijn 2 broertjes moest delen. Mijn video van de plaaggeest was stuk en die heeft mijn moeder weggedaan .en de puzzel is door mijn broertje ook niet meer compleet maar mijn eerste dvd komt er aan . Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 14 februari 2004 gepost Auteur Share 14 februari 2004 gepost Ben ik de enige die dit leuk vind ??. Net gekocht trouwens. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost ik heb alleen een aantal dvd's, maar die zijn niet interessant om te posten Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost Ik post niet al mijn spullen (ze passen niet samen op mijn scanner), maar deze cd heb ik pas via Ebay gekocht. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost Mijn B&A video verzameling... Link naar bericht Delen op andere sites
japio 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost je hebt een mooie verzameling banden, maikotjuh! Ga je die nu ook allemaal op dvd aanschaffen? Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 14 februari 2004 gepost Auteur Share 14 februari 2004 gepost Veel meer spullen dan mij. wow. ey shoplifter ben jij trouwens die kerel die vroeger foxkids deed??. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost je hebt een mooie verzameling banden, maikotjuh! Ga je die nu ook allemaal op dvd aanschaffen? Ik heb de avonturen die op dvd verschenen zijn allemaal op dvd... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost Veel meer spullen dan mij. wow. ey shoplifter ben jij trouwens die kerel die vroeger foxkids deed??. Jep, doe het nog steeds hoor Link naar bericht Delen op andere sites
japio 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost je hebt een mooie verzameling banden, maikotjuh! Ga je die nu ook allemaal op dvd aanschaffen? Ik heb de avonturen die op dvd verschenen zijn allemaal op dvd... erg indrukwekkend! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 februari 2004 gepost Share 18 februari 2004 gepost Ik heb (nog) geen foto, maar ik heb net een doos ontvangen met: -B&A placemat -B&A pin -B&A sleutelhangers -B&A mooie foto -B&A poster -dubbelCD schatkaart -Verzonken Stad hoorspel -De mooiste ballades -Radiostation Griekenland -Radiostation B&A -Adriaan masker en Bassieneus /me heel blij is Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 februari 2004 gepost Share 18 februari 2004 gepost EN HEIDBUURT WAAAAAAG HET NIET Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 18 februari 2004 gepost Share 18 februari 2004 gepost EN HEIDBUURT WAAAAAAG HET NIET Ik heb nog wel wat foto's liggen.. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 februari 2004 gepost Share 20 februari 2004 gepost ik heb ook nog geen foto maar dat komt binnenkort vast wel: Ik heb in mijn verzameling: B&A schatkaart 2delen B&A kroon 2delen B&A verzonken stad 2delen feest met B&A op bezoek bij B&A op stap met B&A Amerika serie volledig in losse banden van B&A 10 jaar B&A hallo vriendjes en vriendinnetjes van B&A B&A en het geheim van de sleutel B&A en de huilende prof. B&A en de plaaggeest B&A en de diamant hele europa serie 14 cdtjes en nog wat losse spullen zoals poster 6puzzels pin geëmaileerde sleutelhangers van b en a en nog veel meer maar jammer genoeg geen platen in mij bezit Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 februari 2004 gepost Share 22 februari 2004 gepost edit Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost Ik heb zelf niet zo veel gewoon omdat ik niet echt een verzamelaar ben en omdat ik altijd alles met mijn 2 broertjes moest delen. Mijn video van de plaaggeest was stuk en die heeft mijn moeder weggedaan .en de puzzel is door mijn broertje ook niet meer compleet maar mijn eerste dvd komt er aan . De complete verzameling van al mijn spullen, die ik heb van Bassie & Adriaan die ik in de loop van de jaren allemaal verzameld heb staat op mijn Bassie & Adriaan fansite : http://www.bassie-adriaan.be.tt ! Dag vriendjes dag vriendinnetjes He zo leuk die B&A Icoontjes ç *robin* *japie* *adriaan* *b2* *B100* *baron* *harry* Link naar bericht Delen op andere sites
Gideoni 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost Ik heb niet veel officiële dingen, maar heb wel alle avonturen op video opgenomen. Heeft iemand nog een tip waar ik het beste de DVD's kan bestellen? En hoe zit dat met verschillende versies? *robin* Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost Ik heb niet veel officiële dingen, maar heb wel alle avonturen op video opgenomen. Heeft iemand nog een tip waar ik het beste de DVD's kan bestellen? En hoe zit dat met verschillende versies? Bassie & Adriaan dvd's bestellen op internet kan o.a via de volgende sites: http://nl.bol.com http://www.clownbassie.nl/dvd.html http://www.bartsmit.com (Snel en goedkoop...) Op alle dvd's staan de volledige versies van de series, met de bewerkte muziek van Bert Smorenberg Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost Verder heb ik nog een Bassie & Adriaan kussen, in de vorm van een pop met op de ene kant Bassie en op de andere kant Adriaan. . Ik heb ook nog zo'n knuffel had ik 10 jaar geleden voor sinterklaas gekregen. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost Mijn verzameling: Video Op Reis Door Europa (Opgenomen) De Reis Vol Verassingen (Opgenomen, maar ik mis een paar beginafleveringen) Op Bezoek Bij Bassie & Adriaan DVD Het Geheim Van De Schatkaart (Deel 1) Het Geheim Van De Schatkaart (Deel 2) Op Reis Door Europa (Deel 1) Binnenkort een foto van deze verzameling. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Ik had ook een klok van B&A en een puzzel van 99 stukjes. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Ik heb eindelijk al mijn spulletjes gescand en online gezet. Hier kun je ze zien Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost ik heb 6 cd's Olé feesten met bassie en adriaan 18 leuke liedjes radio station *bas* & *adriaan* 1 radio station *bas* & *adriaan* 2( vanuit griekenland) 16 zotte liedjes Bandjes schattenjacht 18 leuke liedjes ( of gewoon bassie & adriaan) video's op stap met bassie en Adriaan (binnenkort) verzonkenstad deel 1 en 2 anders: Vrachtauto lachspektakelshow busje lachspektakel show bassie knuffel Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost ik heb 6 cd'sOlé feesten met bassie en adriaan 18 leuke liedjes radio station bassie en adriaan ( vanuit griekenland) 16 zotte liedjes Bandjes schattenjacht 18 leuke liedjes ( of gewoon bassie & adriaan) video's op stap met bassie en Adriaan (binnenkort) verzonkenstad deel 1 en 2 anders: Vrachtauto lachspektakelshow busje lachspektakel show bassie knuffel Je zegt dat je 6 cds hebt. Wat is je 6e cd dan want er staan er maar 5 Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost [..]Je zegt dat je 6 cds hebt. Wat is je 6e cd dan want er staan er maar 5 foutje, of liever, ik ben w3at vergeten. radiostation *bas* & *adriaan* 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Ik heb helemaal niet veel spullen Alleen alle avonturen op dvd en wat sleutelhangers. Maar ook het stripboek van De Diamant. Erg leuke strip trouwens. Heb 'm vroeger errrg vaak gelezen. In die strip speeld een vogel een belangrijke rol. Zal dit weekend een keer kijken hoe die ook al weer heet. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Het valt op dat voor de DVD's opnieuw nieuwe foto's zijn gemaakt... Grappig maar ook vreemd. Bijvoorbeeld de Sleutel: Bassie had ander haar en Adriaan nog gewoon bruin/zwart haar... Ook de kleding klopt niet meer de inhoud hihi Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik heb mijn collectie aangevuld met de DVD "B&A Live" en de cd "Reizen en Zingen" http://members.home.nl/b.d.t/Mijn%20Verzameling/B&A%20Spullen.JPG Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Ik heb net bericht gekregen dat morgen het hoorspel 'Op Schattenjacht' aankomt. En ik heb via Ebay het boek 'Bassie en Adriaan op School' gekocht voor het enorme bedrag van € 2,50. Deze zal ook binnen een paar dagen aankomen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 juni 2004 gepost Share 1 juni 2004 gepost Vandaag binnengekomen : Bassie en Adriaan en de reis vol verrassingen deel 1 en 2 ( het is n.b. de 2delige versie ) Joepijeej Via http://www.lapis.to het was 10,5 euro per dvd en 4,5 euro verzending. een goede tip voor de Belgische kopers : de verzending naar hier is niet hoog Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 1 juni 2004 gepost Share 1 juni 2004 gepost Ik koop voortaan bij http://www.dvdcenter.nl dvd voor 10.84 en maar 1 eurotje verzendkosten ! Bovendien krijg je punten als je een dvd koopt en na 18 DVD's ofzo krijg je er een gratis met je punten, schiet niet echt op maar ja Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost DVD: Plaaggeest sleutel diamant professor schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 Kroon Verzonken stad Europa deel 1 Europa deel 2 Europa deel 3 Europa deel 4 Europa deel 5 Europa deel 6 Amerika deel 1 Amerika deel 2 25 jaar theater Leren en Lachen deel 1 Leren en Lachen deel 2 Leren en Lachen deel 3 Video: Sleutel Diamant Professor deel 1 Professor deel 2 Professor deel 3 schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 kroon deel 1 kroon deel 2 verzonken stad deel 1 verzonken stad deel 2 op stap met... feest met... CD: 18 liedjes (bassie en adriaan) Olé Feest met... De leukste liedjes deel 1 radiostation deel 1 radiostation deel 2 16 zotte liedjes geheime agenten LP: Olé Bandje: bassie en adriaan(18 liedjes) Diversen: Bassie knuffel auto busje lachspektakel show vrachtwagen lachspektakel show sleutelhanger.[/b] Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 juni 2004 gepost Share 15 juni 2004 gepost So hé jij hebt een mooie verzameling Lennert. ik heb zelf geen cd's van B&A. Had wel bandjes maar ik weet niet of ik die nog heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juni 2004 gepost Share 15 juni 2004 gepost Ik heb mijn lijst hierboven ook weer eens aangepast en de foto van mijn spullen weer vernieuwd *klik* Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost DVD 20: Plaaggeest sleutel diamant professor schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 Kroon Verzonken stad Europa deel 1 Europa deel 2 Europa deel 3 Europa deel 4 Europa deel 5 Europa deel 6 Amerika deel 1 Amerika deel 2 25 jaar theater Leren en Lachen deel 1 Leren en Lachen deel 2 Leren en Lachen deel 3 Video 21: Plaaggeest (dubbelbox-klaris muziek) Sleutel Diamant Professor deel 1 Professor deel 2 Professor deel 3 schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 kroon deel 1 kroon deel 2 verzonken stad deel 1 verzonken stad deel 2 de geheimzinnige opdracht 1 de geheimzinnige opdracht 2 de geheimzinnige opdracht 3 de geheimzinnige opdracht 4 de geheimzinnige opdracht 5 de geheimzinnige opdracht 6 op stap met... op bezoek bij... feest met... CD 8: 18 liedjes (bassie en adriaan) Olé Feest met... De leukste liedjes deel 1 radiostation deel 1 radiostation deel 2 16 zotte liedjes geheime agenten LP: Olé Bandje: bassie en adriaan(18 liedjes) Diversen: Bassie knuffel auto busje lachspektakel show vrachtwagen lachspektakel show sleutelhanger puzzle plaaggeest Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 17 juli 2004 gepost Share 17 juli 2004 gepost Videobanden: Plaaggeest (dubbelbox Paarse) Sleutel (CNR) Diamant (CNR) Professor (Slager 1,2,3) Schatkaart 1 (CNR) Kroon 1 (CNR) Op stap/Op bezoek/10 jaar/Feest met Bassie en Adriaan (CNR) Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes (CNR) Europa 1,2,3,4 (CNR) Curacao/San francisco/Las vegas/Wilde westen /Amerika (Als ze naar Sea world gaan etc... CNR) Dvd: Sleutel, Diamant Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost nog 1 shortie ( Als Bassie Boodschappen gaat doen etc. CNR)wat bedoel je daarmee, staat op die video aleen die shorty? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost [..]wat bedoel je daarmee, staat op die video aleen die shorty? Tuurlijk niet, Maar waarschijnlijk kennen jullie die Videoband al... Zal even neerzetten wat ze allemaal gaan doen: Bassie gaat boodschappen doen.. Bassie heeft gewed met die paarden De montage Bassie en Adriaan als Postbode Bassie en Adriaan gaan naar engeland.... Volgens mij weet je het al, Het is ook al een paar keer op de radio gedraaid Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost [..]Tuurlijk niet, Maar waarschijnlijk kennen jullie die Videoband al... Zal even neerzetten wat ze allemaal gaan doen: Bassie gaat boodschappen doen.. Bassie heeft gewed met die paarden De montage Bassie en Adriaan als Postbode Bassie en Adriaan gaan naar engeland.... Volgens mij weet je het al, Het is ook al een paar keer op de radio gedraaid dan bedoel je hallo vriendjes en vriendinnetjes Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 18 juli 2004 gepost Share 18 juli 2004 gepost [..]dan bedoel je hallo vriendjes en vriendinnetjes Dan is het Hallo vriendjes en Vriendinnetjes Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost ik heb de hele Bassie en Adriaan MarothoNick(op 1 uur na) van 31 december 2003/1 januari 2004 op video opgenomen! *bas* *adriaan* Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost ik heb de hele Bassie en Adriaan MarothoNick(op 1 uur na) van 31 december 2003/1 januari 2004 op video opgenomen! *bas* *adriaan* Volgens mij kun je dit beter in het topic zetten, dat gaat over de oudejaarsmarathon.... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Mijn video collectie: Bassie en Adriaan en de plaaggeest 1 PENTA video Bassie en Adriaan en de plaaggeest 3 PENTA video Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel CNR video Bassie en Adriaan en de diamant CNR video Bassie en Adriaan en de diamant Arcade dubbelbox Bassie en Adriaan en de huilende professor PENTA 3 Bassie en Adriaan en de huilende professor CNR (slager) 1 Bassie en Adriaan en de huilende professor CNR (slager) 2 Bassie en Adriaan en de huilende professor CNR (slager) 3 Op stap met Bassie en Adriaan CNR video Op bezoek bij Bassie en Adriaan CNR video 10 jaar Bassie en Adriaan Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart 1 CNR video Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart 2 CNR video Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon 1 CNR video Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon 2 CNR video Bassie en Adriaan en de verzonken stad 1 CNR video Bassie en Adriaan en de verzonken stad 2 CNR video Hallo vriendjes en vriendinnetjes View good home video Feest met Bassie en Adriaan CNR video Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdracht 1 t/m 6 CNR Bassie en Adriaan op zoek in Curaqua Bassie en Adriaan op zoek in San Fransisco Bassie en Adriaan op zoek in Las Vegas Bassie en Adriaan op zoek in het wilde westen Bassie en Adriaan op zoek in Amerika Bassie en Adriaan en de leukste liedjes Bassie en Adriaan en de top 10 _________________________________________________________ Cd collectie: Bassie en Adriaan Olé Feest met Bassie en Adriaan Bassie en Adriaan en de diamantroof Geheime agenten Op schattenjacht De verdwenen schat Radiostation 1 en 2 (op cassette) De reis vol verrassingen 12 ambachten, 13 liedjes 25 jaar De leukste liedjes 1, 2, 3 _____________________________________________________________ Andere: Boek In het restaurant Boek Door Europa 1 en 2 Boek door Amerika 1 en 2 Knuffel Bassie Knuffel Bassie en Adriaan Pin en nog een beetje meer. _____________________________________________________________ Mijn dvd`s De Plaaggeest De sleutel De diamant De huilende professor Schatkaart 1 en 2 Verdwenen kroon Verzonkens stad Europa 1 t/m 6 Amerika 1 en 2 Leren en Lachen 1, 2, 3 25 Jaar Bassie en Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 28 juli 2004 gepost Share 28 juli 2004 gepost Videobanden: Plaaggeest (dubbelbox Arcade 1996) Huilende professor (dubbelbox arcade 1997) Schatkaart deel 1(arcade 1998) Europa deel 3 (CNR 1993) Dromen van Bassie & Adriaan(arcade 1997) Cassettebandjes: 16 zotte liedjes De leukste liedjes 2 Zo,mijn verzameling. Ik heb niet zo veel spullen als de meesten van jullie, maar ik ben er tevreden mee. Ik keek vroeger elk weekend op Kindernet naar B&A. En het werd vaak herhaald,dus ik had eigelijk geen videobanden nodig. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost hier dan ook mijn verzameling. Hij is niet helemaal up-to-date maar vooruit maar: Titel: Datum uitgifte: Soort: Bassie en Adriaan op zoek in San Fransico 1995 VCD Bassie en Adriaan op reis door Europa 1 2000 DVD Bassie en Adriaan en de diamant 2001 DVD Bassie en Adriaan op reis door Amerika 1 2001 DVD Bassie en Adriaan op reis door Amerika 2 2001 DVD Bassie en Adriaan alle liedjes uit grootmoederstijd 2001 DVD Bassie en Adriaan Met 25 liedjes 2001 DVD Bassie en Adriaan en de plaaggeest 2002 DVD Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel 2002 DVD Bassie en Adriaan LIVE 2002 DVD Bassie en Adriaan en de huilende professor 2003 DVD Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart 1 2003 DVD Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaart 2 2003 DVD Bassie en Adriaan en de verzonken stad 2003 DVD Bassie en Adriaan 25 jaar theater 2003 DVD Bassie en Adriaan en de reis door Europa 2 2004 DVD Bassie en Adriaan en de reis door Europa 3 2004 DVD Bassie en Adriaan en de reis door Europa 4 2004 DVD Bassie en Adriaan en de reis door Europa 5 2004 DVD Bassie en Adriaan Leren en Lachen deel 1 2004 DVD Bassie en Adriaan een feest vol avonturen 2003 CD Bassie en Adriaan LIVE 2002 CD Bas van Toor 2002 CD Bassie en Adriaan reizen en zingen 2001 CD Bassie en Adriaan Met 25 liedjes 2001 CD Bassie en Adriaan alle Sinterklaasliedjes 2001 CD Bassie en Adriaan en de verzonken stad 2001 CD Bassie en Adriaan met 18 liedjes 2000 CD Bassie en Adriaan feest 2000 CD Bassie en Adriaan ole 2000 CD Bassie en Adriaan 12 liedjes 13 ambachten 1999 CD Bassie en Adriaan Sinterklaas op bezoek 1995 CD Bassie en Adriaan 16 zotte liedjes 1994 CD Bassie en Adriaan En de reis vol verassingen 1993 CD Bassie en Adriaan de leukste liedjes 2 1992 CD Bassie en Adriaan op reis door Europa 1992 CD Bassie en Adriaan Radiostation 2 1992 CD Bassie en Adriaan op Schattenjacht 1991 CD Bassie en Adriaan als geheime agenten 1991 CD Bassie en Adriaan het avontuur van de diamantenroof 1990 CD Bassie en Adriaan Radiostation 1 1989 CD Bassie en Adriaan de leukste liedjes 1 1989 CD Bassie en Adriaan De verdwenen schat CD Bassie en Adriaan 18 liedjes 1978 LP Bassie en Adriaan ole 1978 LP Bassie en Adriaan feest liedjes en praatjes 1979 LP Bassie en Adriaan Avonturen met.. 1979 LP Bassie en Adriaan van de Tros TV serie 1980 LP Bassie en Adriaan Sprookjes verteld door Bassie 1980 LP Bassie en Adriaan Sinterklaas op bezoek 1980 LP Bassie en Adriaan Circus 1982 LP Bassie en Adriaan als geheime agenten 1982 LP Bassie en Adriaan Het avontuur vd diamantenroof 1983 LP Bassie en Adriaan De leukste liedjes 1985 LP Bassie en Adriaan Radiostation 2 1989 LP De daverende 13 carnaval ? LP We vieren feest op z'n boerefluitjes 1973 LP Bassie en Adriaan onze auto rijdt opo alcohol ? LPS Bassie en Adriaan het circus van 1981 MC Bassie en Adriaan geheime agenten 1982 MC Bassie en Adriaan op schattenjacht 1985 MC Bassie en Adriaan radiostation 2 1989 MC Bassie en Adriaan radiostation 1 1991 MC Bassie en Adriaan op reis met 1991 MC Bassie en Adriaan 16 zotte liedjes 1994 MC Bassie en Adriaan de leukste liedjes 2 1992 MC Bassie en Adriaan circus kleurboek 1 ? boek Bassie en Adriaan op school 1979 boek Bassie en Adriaan op de boerderij 1979 boek Bassie en Adriaan en de avonturen met de plaaggeest 1979 boek Bassie en Adriaan en de avonturen met de plaaggeest 1979 boek Bassie en Adriaan de nieuwe avonturen 1981 boek Circus Bassie en Adriaan 1981 Pboek Bassie en Adriaan en de reis vol verassingen 1 1994 boek Bassie en Adriaan en de reis vol verassingen 2 1994 boek Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdracht 1995 boek Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdracht 1995 boek Bassie en Adriaan en de verdwenen schat 1998 boek Bassie en Adriaan en de verzonken stad 2001 boek Bassie & Adriaan 1978 kaart Bassie & Adriaan 1978 kaart Bassie & Adriaan 1978 kaart Bassie & Adriaan 1978 kaart Bassie & Adriaan 1978 kaart Circus Bassie en Adriaan 1981 foto Bassie & Adriaan 1981 kaart Bassie & Adriaan 2000 kaart Bassie & Adriaan ? kaart Bassie & Adriaan het geheim van de sleutel 1983 Sboek Bassie & Adriaan de ontvoering 1983 Sboek Bassie & Adriaan De diamant 1985 Sboek Bassie & Adriaan Magazine 1996 boek Bassie & Adriaan Magazine 1996 boek Bassie & Adriaan Magazine 1997 boek Bassie & Adriaan Magazine 1997 boek Bassie & Adriaan Magazine 1997 boek Bassie & Adriaan Magazine 1997 boek Bassie & Adriaan Magazine 1999 boek Bassie & Adriaan Hallo vriendjes 1994 video Bassie & Adriaan De leukste Liedjes 1993 video Bassie & Adriaan Het geheim van de schatkaart 1 1992 video Bassie & Adriaan Het geheim van de schatkaart 2 1993 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 2 1993 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 5 1993 video Bassie & Adriaan en de huilende professor 4 ? video Bassie & Adriaan 25 jaar theater 2003 video Bassie & Adriaan Op stap met ( 2 stuks ) 1990 video Bassie & Adriaan 10 jaar 1990 video Bassie & Adriaan De Diamant 1990 video Bassie & Adriaan en de huilende professor 1 1994 video Bassie & Adriaan en de huilende professor 2 1994 video Bassie & Adriaan en de huilende professor 3 1994 video Bassie & Adriaan Feest met 1995 video Bassie & Adriaan op zoek in Las Vegas 1995 video Bassie & Adriaan Op bezoek bij 1998 video Bassie & Adriaan De Allerleukste liedjes 1997 video Bassie & Adriaan De top 10 1997 video Bassie & Adriaan De verdwenen kroon 2000 Dvideo Bassie & Adriaan Het geheim van de sleutel 2002 Dvideo Bassie & Adriaan De Verzonken stad 1999 Dvideo Bassie & Adriaan en de huilende professor 1997 Dvideo Bassie & Adriaan en de reis door Amerika 1 2001 Dvideo Bassie & Adriaan en de reis door Amerika 2 2001 Dvideo Bassie & Adriaan liedjes uit grootmoederstijd 1995 Dvideo Bassie & Adriaan 10 jaar 1989 video Bassie & Adriaan Het geheim van de schatkaart 1 2002 video Bassie & Adriaan Het geheim van de schatkaart 2 2002 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 1 2000 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 2 2000 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 3 2000 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 4 2000 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 5 2000 video Bassie & Adriaan en de reis door Europa 6 2000 video Bassie & Adriaan Leren en lachen 1 2001 video Bassie & Adriaan Leren en lachen 2 2001 video Bassie & Adriaan Leren en lachen 3 2001 video Bassie & Adriaan De dromen van 2000 video Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 8 augustus 2004 gepost Share 8 augustus 2004 gepost Volgens mij heb ik de kleinste verzameling, haha Video's De Plaaggeest - deel 1 (kartonnen hoes) De Plaaggeest - deel 2 (kartonnen hoes) De Plaaggeest - deel 3 (kartonnen hoes) De Plaaggeest - deel 1 (Jubileum-uitgave) Op reis door Europa - deel 1 Op reis door Europa - deel 2 Op reis door Europa - deel 3 (besteld) Op reis door Europa - deel 4 Op reis door Europa - deel 5 (besteld) Op reis door Europa - deel 6 (besteld) Hallo vriendjes en vriendinnetjes Op zoek in Amerika DVD's De verdwenen kroon CD's De verzonken stad (hoorspel) LP's Olé! Bandjes De leukste liedjes Radiostation Boeken De verzonken stad De reis vol verrassingen - De superhoofdprijs Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 augustus 2004 gepost Share 17 augustus 2004 gepost DVD : Plaaggeest sleutel diamant professor schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 Kroon Verzonken stad Europa deel 1 Europa deel 2 Europa deel 3 Europa deel 4 Europa deel 5 Europa deel 6 Amerika deel 1 Amerika deel 2 25 jaar theater Bassie en Adriaan live Leren en Lachen deel 1 Leren en Lachen deel 2 Leren en Lachen deel 3 Video : Plaaggeest (dubbelbox-klaris muziek) Sleutel Diamant Professor deel 1 Professor deel 2 Professor deel 3 schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 kroon deel 1 kroon deel 2 verzonken stad deel 1 verzonken stad deel 2 de geheimzinnige opdracht 1 de geheimzinnige opdracht 2 de geheimzinnige opdracht 3 de geheimzinnige opdracht 4 de geheimzinnige opdracht 5 de geheimzinnige opdracht 6 Op bezoek in Curaçao 10 jaar Bassie en Adriaan op stap met... op bezoek bij... feest met... feest met CD : 18 liedjes (bassie en adriaan) Olé Feest met... De leukste liedjes deel 1 De leukste liedjes deel 2 radiostation deel 1 radiostation deel 2 16 zotte liedjes geheime agenten de verdwenen schat LP: Olé Bandje: bassie en adriaan(18 liedjes) Diversen: Bassie knuffel auto busje lachspektakel show vrachtwagen lachspektakel show sleutelhanger puzzle plaaggeest Boeken: De verdwenen schat Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Mijn verzameling: [VIDEOBANDEN] Bassie & Adriaan en de Plaaggeest *dubbelbox klaris* Bassie & Adriaan en het geheim van de Sleutel *dubbelbox* Bassie & Adriaan en de diamant *dubbelbox origineel* Bassie & Adriaan en de diamant *13 afl. van TV* Bassie & Adriaan en de huilende professor (3 Bridge delen) Bassie & Adriaan en de huilende professor (3 delen Slagersbanden) Bassie & Adriaan op stap met Bassie & Adriaan op bezoek bij Bassie & Adriaan hallo vriendjes en vriendinnetjes Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 *arcade* Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 *arcade* Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon *dubbelbox* Bassie & Adriaan en de verzonken stad *dubbelbox klaris* Bassie & Adriaan op reis door Europa *6 delen van Arcade* Bassie & Adriaan en de geheimzinnige opdracht *12 afl. van TV* Bassie & Adriaan feest met Bassie & Adriaan en de reis vol verrassingen CNR deel 2 en 4 Bassie & Adriaan op reis door Amerika deel 1 *dubbelbox bridge* Bassie & Adriaan en de reis vol verrassingen * alle afl. van TV* Bassie & Adriaan met 60 liedjes uit Grootmoederstijd deel 1 & deel 2 Bassie & Adriaan en de leukste liedjes top 10 Bassie & Adriaan en de allerleukste liedjes deel 1 *arcade* Bassie & Adriaan dromen met deel 1 & deel 2 Bassie & Adriaan 25 jaar feest Bassie & Adriaan Live! Bassie & Adriaan 25 jaar Theater Kinder TV Hits deel 1 (Met Bassie & Adriaan) Kinder TV Hits deel 2 (Met Bassie & Adriaan) Vakantie (Met Bassie & Adriaan) De laatste show (Met Bassie & Adriaan) 40 Jaar TROS (Met Bassie) [DVD'S] Leren & Lachen met Bassie & Adriaan deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de Schatkaart deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de Schatkaart deel 2 Bassie & Adriaan en de verdwenen Kroon Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 3 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 4 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 6 Bassie & Adriaan op reis door Amerika deel 5: Florida Bassie & Adriaan met alle liedjes uit Grootmoederstijd Bassie & Adriaan Live! [CD'S] Bassie & Adriaan met 18 Liedjes (2 versies) Bassie & Adriaan met een feest vol avonturen Feest met Bassie & Adriaan Bassie & Adriaan Olé Radiostation Bassie & Adriaan deel 1 Radiostation Bassie & Adriaan deel 2 vanuit Griekenland Bassie & Adriaan en de leukste liedjes 1 Bassie & Adriaan en de leukste liedjes 2 Bassie & Adriaan als geheime Agenten Bassie & Adriaan als geheime Agenten (beregoed-versie) Bassie & Adriaan op Schattenjacht Bassie & Adriaan op reis door Europa Bassie & Adriaan en de reis vol verrassingen Bassie & Adriaan met 60 liedjes uit Grootmoederstijd deel 1 Bassie & Adriaan met 60 liedjes uit Grootmoederstijd deel 2 Bassie & Adriaan met alle Sinterklaasliedjes Bassie & Adriaan en de verdwenen schat Bassie & Adriaan en de verzonken stad Bassie & Adriaan Live! [CASSETTEBANDJES] Op reis met Bassie & Adriaan *zwitsal uitgave* [bOEKEN] Bassie & Adriaan zijn pechvogels Bassie & Adriaan op school Bassie & Adriaan in de Haven De avonturen van Bassie & Adriaan en de Plaaggeest deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel *stripverhaal* Bassie & Adriaan en de ontvoering *stripverhaal* Bassie & Adriaan en de diamant *stripverhaal* Bassie & Adriaan kleurboeken (zoals op wereldreis, in het circus, kleuren met enz.) Bassie & Adriaan: de kunstschilder - gaan vissen - apenstreken (3 mini-wehkamp boekjes) Bassie & Adriaan en de reis vol verrassingen 1: Een gevaarlijke opdracht Bassie & Adriaan en de reis vol verrassingen 2: De superhoofdprijs Bassie & Adriaan magazines (3 laatste nummers) Bassie & Adriaan tijdschrift nr. 1 (uit 1996) Bassie & Adriaan schriften (3 stuks) Boekje Bassie's Speelgoed Postorders Bassie & Adriaan en de verdwenen schat Bassie & Adriaan en de verzonken stad [DIVERSE] Cd'roms spelen met Bassie & Adriaan deel 1 en 2 Verschillende puzzels uit: - Circus Bassie & Adriaan - De verzonken stad - De geheimzinnige opdracht - De reis vol verrassingen - Liedjes uit Grootmoederstijd - Algemene puzzels. Bassie & Adriaan auto + caravan Bassie & Adriaan knuffelkussen Bassie pop Bassie & Adriaan pet Bassie & Adriaan buttons (8 stuks) Sleutelhangers, kettingen, pin, fotosleutelhanger, ballonnen Veel verschillende ansichtkaarten Bassie & Adriaan maskers Bassie & Adriaan koekjes Bassie & Adriaan Placemat Bassie clownsneus ... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2004 gepost Share 18 augustus 2004 gepost Ik ga hier mijn collectie ook eens updaten DVDs De Plaaggeest De Sleutel De Huilende Professor De Schatkaart deel 1 en 2 De Kroon De Verzonken Stad Europa delen 1 tem 6 Amerika deel 1 en 2 25 jaar theater Alle liedjes uit Grootmoeder's tijd Leren en Lachen deel 1 en 2 De 1 juli dvd Video's CNR De Sleutel De Huilende Professor ( Slagersbanden ) (3 delen) De Schatkaart (2 delen) De Kroon (2 delen) De Verzonken Stad (2 delen) Europa (6 delen) Amerika : San Francisco en Las Vegas Op bezoek Op Stap Feest 10 jaar ARCADE De Plaaggeest ( dubbelbox ) De Sleutel De Verzonken Stad ( dubbelbox ) Op zoek in Amerika De top 10 van Op bezoek Dromen GOODVIEW Hallo vriendjes en vriendinnetjes BRIDGE De allerleukste liedjes CD's De leukste liedjes Radiostation 1 Olé Feest Avonturen De Verdwene Schat Reizen en Zingen 12 ambachten 13 liedjes Geheime Agenten 16 zotte liedjes Alle sinterklaas liedjes Boeken De nieuwe avonturen Zijn pechvogels Strips Het geheim van de sleutel De Ontvoering De Diamant LP's Bassie en Adriaan ( voor de circustent ) Avonturen Olé Circus Overig Kleurboek 1 Pet : Ik ben een fàààààààààn van Bassie en Adriaan Gele button Placemat : Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen en je bordje leegeten Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 augustus 2004 gepost Share 29 augustus 2004 gepost DVD : Plaaggeest sleutel diamant professor schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 Kroon Verzonken stad Europa deel 1 Europa deel 2 Europa deel 3 Europa deel 4 Europa deel 5 Europa deel 6 Amerika deel 1 Amerika deel 2 25 jaar theater Bassie en Adriaan live Liedjes uit grootmoeders tijd Leren en Lachen deel 1 Leren en Lachen deel 2 Leren en Lachen deel 3 Video : Plaaggeest (dubbelbox-klaris muziek) Sleutel Diamant Professor deel 1 (Slager) Professor deel 2 (Slager) Professor deel 3 (Slager) Professor deel 3 (kidstuff)(ziet er het zelfde uit als penta) schatkaart deel 1 schatkaart deel 2 kroon deel 1 kroon deel 2 verzonken stad deel 1 verzonken stad deel 2 de geheimzinnige opdracht 1 de geheimzinnige opdracht 2 de geheimzinnige opdracht 3 de geheimzinnige opdracht 4 de geheimzinnige opdracht 5 de geheimzinnige opdracht 6 Op zoek in Curaçao (CNR) Op zoek in San Fransisco Op zoek in Las Vegas Op zoek in het wilde westen Op zoek in Amerika 10 jaar Bassie en Adriaan op stap met... op bezoek bij... feest met... CD : 18 liedjes (bassie en adriaan) Olé Feest met... De leukste liedjes deel 1 De leukste liedjes deel 2 radiostation deel 1 radiostation deel 2 16 zotte liedjes geheime agenten de verdwenen schat LP: Olé Bandje: bassie en adriaan(18 liedjes) De leukste leidjes deel 2 De verdwenen schat De reis vol verrassingen Diversen: Bassie knuffel auto busje lachspektakel show vrachtwagen lachspektakel show sleutelhanger puzzle plaaggeest mini puzzle amerika Vloer puzzle pen verjaardags kalender toegangbewijs (1992) Button Bassie Adriaan Lara Button TV toys Bassie en Adriaan Pin Boeken: Kleurboek de avondturen van Bassie en adriaan en de plaaggeest deel 2 Bassie en Adriaan in het Restaurant De verdwenen schat stripboek de diamant de nieuwe avonturen van Bassie en Adriaan de avonturen van Bassie en Adriaan De reis vol verrassingen "De superhoofdprijs" B&A magazine 1997 nr. 7 B&A magazine 1997 nr. 8 B&A magazine 1998 nr. 8 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten