fluppe 10 september 2004 gestart Share 10 september 2004 gestart Klein vraagje: op "Leren & Lachen 3" zie ik een shorty waar Bassie gaat kamperen, en uiteindelijk met tent en al in de caravan gaat slapen omdat hij schrik heeft van al het ongediert,e het donker, enz. Nu, kan iemand me zeggen of die aflevering al op een video stond? Want ik ken die aflevering heel goed, en toch denk ik niet dat ik die ergens op video heb. En gewoon op TV gezien lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk. Bedankt, alvast Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Hij staat op "10 jaar Bassie & Adriaan" Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Het is niet bijzonder onwaarschijnlijk dat je hem op tv hebt gezien, want hij is ook uitgezonden op kindernet, heel regelmatig zelfs. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Sterker nog, Het was de allereerste shorty die ik zag en dat was op kindernet. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten