Ricardo25 10 september 2004 gestart Share 10 september 2004 gestart Ik kan me nog goed herinneren dat *bas* & *adriaan* in de jaren 80 door heel veel bedrijven werden gevraagd om reclame te maken. Zo had ik een poster waarop je ze slagroomtaart ziet eten en dat was voor een taarten & gebak fabrikant waar de naam mij even van ontschoten is en ze maakten ook eind jaren 80 reclame voor speelgoedketen "De Speelboom" waarbij zij het bijbehorende krantje een beetje opleukte. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost In het TV-toys museum zie je bijvoorbeeld ook een poster hangen met B&A erop die fruitsapjes aanprijzen. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost 1 juli vertelde Bassie dat ze niet graag aan reclames deden omdat je het ene moment een kind leert oversteken en daarna een commercieel product lootp aan te prijzen niet zon goede combinatie is ofzo. Maar met slagroomtaartjes en bassieworst was blijkbaar weinig mis En waarom hij mee heeft gedaan aan de reclame voor even apeldoorn bellen, heeft ie 1 juli ook verteld, gemist? Koop de dvd bij djkoelkast! Link naar bericht Delen op andere sites
melvinrijk 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Ik vind die reclame van Deltaloyd wel lache. (als ik het goed spel) Hard kan die niet meer rennen, en toch gaat die echt in de ring. Ik zou dat zelf niet doen. Maar toch leuk dat Bassie het heeft gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Ik hoorde op radio Bassie & Adriaan ook een reclame met allemaal video's en dvd's. Dan zegt iemand. "Dit liedje hoor je al meer dan 25 jaar op televisie, het is het titelliedje van Bassie & Adriaan" op welke video / dvd staat deze reclame? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Ik hoorde op radio Bassie & Adriaan ook een reclame met allemaal video's en dvd's. Dan zegt iemand. "Dit liedje hoor je al meer dan 25 jaar op televisie, het is het titelliedje van Bassie & Adriaan" op welke video / dvd staat deze reclame? DVD van de Diamant onder andere. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost [..]DVD van de Diamant onder andere. Staat volgens mij op alle dvd's, want hij staat ook op de dvd's van Europa. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost [..]DVD van de Diamant onder andere. Okay, bedankt Staat volgens mij op alle dvd's, want hij staat ook op de dvd's van Europa. Dat is toch een dvd reclame. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost [..]Staat volgens mij op alle dvd's, want hij staat ook op de dvd's van Europa. op de dvds van de schatkaart en de stad staat ie anders niet hoor, dus geen idee wat jij alle dvds noemt... Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost [..]op de dvds van de schatkaart en de stad staat ie anders niet hoor, dus geen idee wat jij alle dvds noemt... Dat dacht ik, sorry. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Op de DVD van de Verdwenen Kroon staat ook een reclame. Daarin worden alle DVD's aangekondigd, omdat met de verdwenen kroon definitief alle series op DVD verschenen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten