Ricardo25 9 september 2004 gestart Share 9 september 2004 gestart K kan me nog een afleveringen van "Stuif Eens In" met Bassie & Adriaan herinneren. Waarbij *bas* & *adriaan* als laatste een liedje gaan zingen, als ik me niet vergis zongen ze "Alle Kinderen Op De Wereld" en aan 't eind van het liedje kwamen er allemaal ballonnen naar beneden zoals we bij Stuif Eens In gewend waren. Het nummer "Alle Kinderen Op De Wereld" zongen ze ook toen ze voor 1 of andere special op Wintersport waren. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost K kan me nog een afleveringen van "Stuif Eens In" met Bassie & Adriaan herinneren. Waarbij *bas* & *adriaan* als laatste een liedje gaan zingen, als ik me niet vergis zongen ze "Alle Kinderen Op De Wereld" en aan 't eind van het liedje kwamen er allemaal ballonnen naar beneden zoals we bij Stuif Eens In gewend waren. Het nummer "Alle Kinderen Op De Wereld" zongen ze ook toen ze voor 1 of andere special op Wintersport waren. Niet gezien, maar ik vermoed dat het "waar zijn we toch mee bezig" was, omdat "alle kinderen op de wereld" van Henny Huisman is. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost K kan me nog een afleveringen van "Stuif Eens In" met Bassie & Adriaan herinneren. Waarbij *bas* & *adriaan* als laatste een liedje gaan zingen, als ik me niet vergis zongen ze "Alle Kinderen Op De Wereld" en aan 't eind van het liedje kwamen er allemaal ballonnen naar beneden zoals we bij Stuif Eens In gewend waren. Het nummer "Alle Kinderen Op De Wereld" zongen ze ook toen ze voor 1 of andere special op Wintersport waren. Klopt, ze zingen het liedje ook aan het einde van '100 maal Bassie & Adriaan'. Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 9 september 2004 gepost Auteur Share 9 september 2004 gepost ja idd. 100 maal *bas* & *adriaan* zo heette dat programma. Dat speelde zich af in een wintersportgebied. Voor Wonderer Henny Huisman zong "Van Alle Kinderen Op De Wereld Zou Ik De Vader Willen Zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost ja idd. 100 maal *bas* & *adriaan* zo heette dat programma. Dat speelde zich af in een wintersportgebied. Voor Wonderer Henny Huisman zong "Van Alle Kinderen Op De Wereld Zou Ik De Vader Willen Zijn. Och, lijkt erop Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost ja idd. 100 maal *bas* & *adriaan* zo heette dat programma. Dat speelde zich af in een wintersportgebied. Hier een aantal shots, misschien wel leuk Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Adriaan in zwembroek is leuker dan Adriaan in winterjas... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost /me wil 100 maal B&A zien!!! dat komt toch ook op de dvd waar adrina mee bezig is? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Ik hoop ook dat die er opkomt. Ziet er wel leuk uit. Ze rijden ook in een leuke auto. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost dat komt toch ook op de dvd waar adrina mee bezig is? I dit eigenlijk al bevestigd? Want het enige dat wel bekend is is dat de Verdwenen Trosster erop zal komen te staan. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Ik kan me een sinterklaasuitzending herinneren met Bassie en Adriaan in Stuif es in Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten