rpc123nl 7 september 2004 gestart Share 7 september 2004 gestart Hadden jullie deze, werkelijk zéér geniale advertentie van Google al gezien op het forum?? DJ, heb jij connecties bij Google of zo? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 7 september 2004 gepost Share 7 september 2004 gepost waarschijnlijk scant google de inhoud van webpagina's hier en caravan komt nogal vaak voor en in sommige topics werd er ook gesproken over caravan kopen? (staat iig overal n plaatje van n caravan als je een topic/reply wilt posten: *caravan* ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2004 gepost Share 7 september 2004 gepost het is inderdaad Google AdSense en die scant pagina's af, maar soms gaat dat dramatisch mis (zoals uitvaartverzekeringen op de muzieksite ) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Vandaag was er weer een : Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 13 september 2004 gepost Auteur Share 13 september 2004 gepost Met muziek erbij gaat het nóg sneller. Gat in de markt voor het NTI. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost ff offtopic, loop je qua datum niet erg achter DJ Koelkast? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost [..]ff offtopic, loop je qua datum niet erg achter DJ Koelkast? Die tijd en datum die je ziet is gewoon van de eerste post van het topic B&A quotes in het Engels, alleen is dat bij djkoelkast in de 12h-standaard en niet in de 24h-standaard. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost [..]Die tijd en datum die je ziet is gewoon van de eerste post van het topic B&A quotes in het Engels, alleen is dat bij djkoelkast in de 12h-standaard en niet in de 24h-standaard. En aangezien die post van mij komt, klopt de tijd wel ongeveer Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Deze past er ook wel bij: Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Die tijd en datum die je ziet is gewoon van de eerste post van het topic B&A quotes in het Engels, alleen is dat bij djkoelkast in de 12h-standaard en niet in de 24h-standaard. Owja, die Google banner staan natuurlijk niet in dit topic, maar elders op het forum. Ik zie nu idd dat het de datum van dat Quotestopic is, ok, weten we dat ook weer Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Dus als je koelkast het begeeft... Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 september 2004 gepost Share 23 september 2004 gepost Dus als je koelkast het begeeft... Lukas. lol die is echt gaaf =D Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 23 september 2004 gepost Share 23 september 2004 gepost [..]lol die is echt gaaf =D Idd, die andere vond ik niet eens zo leuk maar deze is echt lachuh Link naar bericht Delen op andere sites
Kingrichardiaantje 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Dus als je koelkast het begeeft... Lukas. Ik snap hem niet....... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost [..]Ik snap hem niet....... Er zijn twee users, Koelkast en DJkoelkast. De laatste is zelfs hoofdmod, dus als we ooit een nieuwe mod nodig hebben... Link naar bericht Delen op andere sites
Dubiaantje 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost Idd, erg funny Link naar bericht Delen op andere sites
Kingrichardiaantje 27 september 2004 gepost Share 27 september 2004 gepost [..]Er zijn twee users, Koelkast en DJkoelkast. De laatste is zelfs hoofdmod, dus als we ooit een nieuwe mod nodig hebben... oh, zit dat zo Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2004 gepost Share 6 november 2004 gepost Ik ben geen hoofdmod, Wonderer is 'oppermod' ofwel Global Moderator. Ik ben de Administrator, ik ben meer voor de techniek en het uitzoekwerk erachter. maargoed; ik vond er weer een: Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 november 2004 gepost Share 6 november 2004 gepost EDIT: misschien leuk bedoeld maar doe maar niet... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 5 december 2004 gepost Share 5 december 2004 gepost Vanmiddag waren er precies 44444 berichten geplaatst, was wel grappig om te zien: Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 25 mei 2005 gepost Share 25 mei 2005 gepost *SCHOP VAN 6 MAANDEN EN 20 DAGEN* Deze kwam ik net tegen, ook wel leuk: http://img58.echo.cx/my.php?image=humor ... rum0zo.png Wat moeten WIJ daar nou mee? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten