B&Afan21 7 september 2004 gestart Share 7 september 2004 gestart *b2* *b2oud* Hoe zou het met de beide B2's gaan? Zouden ze nog wel leven? Het was een hele leuke rol en de acteurs waren goed. Ik heb me suf gelachen om hun grappen en daarom ben ik benieuwd hoe het met ze gaat! Ze staan ook nergens in roddelbladen etc. (Ps. dit is mijn eerste topic. Ik ben nieuw, dus neem mij niet kwalijk als ik iets fouts doe!) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 september 2004 gepost Share 7 september 2004 gepost *b2* *b2oud* Hoe zou het met de beide B2's gaan? Zouden ze nog wel leven? Het was een hele leuke rol en de acteurs waren goed. Ik heb me suf gelachen om hun grappen en daarom ben ik benieuwd hoe het met ze gaat! Ze staan ook nergens in roddelbladen etc. (Ps. dit is mijn eerste topic. Ik ben nieuw, dus neem mij niet kwalijk als ik iets fouts doe!) Ze leven beide nog, hoe het verder met ze gaat dat weet ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 7 september 2004 gepost Share 7 september 2004 gepost (Ps. dit is mijn eerste topic. Ik ben nieuw, dus neem mij niet kwalijk als ik iets fouts doe!) Nou volgens mij doe je niets fout hoor! Link naar bericht Delen op andere sites
de Plaaggeest 8 september 2004 gepost Share 8 september 2004 gepost Aad zei op de opening van de tentoonstelling in Dieren dat idd de beide B2`s nog leven, maar dat hij dacht dat bij 1 van de 2 zijn vrouw al wel was overleden. Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost hej mensen ik ben ook nu hier en B2 en japie zijn egt de BOMB.... *japie* *b2* *b2oud* weet iemand hoe het nu gaat met b2????? als je wa weet meld da dan ff pliezz later Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost zowel B&A zelf als de beide B2's willen er eigenlijk niets over kwijt. Er is al eens een brief naar de 2e (Joop) gestuurd maar werd beantwoord door zijn agent (...al twijfel ik daaraan) en daar kwam niet veel uit eigenlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Mip 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost ik vindt de beide B2's echt de allerleukste acteurs uit de series die grappen, hoe ze lopen, vingers in de mond etc hilarisch wat zeggie? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost zowel B&A zelf als de beide B2's willen er eigenlijk niets over kwijt. Er is al eens een brief naar de 2e (Joop) gestuurd maar werd beantwoord door zijn agent (...al twijfel ik daaraan) en daar kwam niet veel uit eigenlijk... Voor mij ook wel onbegrijpelijk... Adriaan praat er niet echt moeilijk over... ik bedoel, hij praat echt niet NOOIT over een scene met *b2* of zo, maar de diepgaande vragen worden niet beantwoord en van *b2* / *b2oud* horen we, wat je zegt, heel weinig Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Wat ik ervan begrijp zijn ze niet helemaal vriendschappelijk uit elkaar gegaan en waren beide heren Dikmans niet de makkelijkste om mee te werken. Toch jammer, want het lijkt mij leuk een persoonlijk interview te houden met beiden...maar als ze er niet over zouden willen praten.... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Wat ik ervan begrijp zijn ze niet helemaal vriendschappelijk uit elkaar gegaan en waren beide heren Dikmans niet de makkelijkste om mee te werken.Toch jammer, want het lijkt mij leuk een persoonlijk interview te houden met beiden...maar als ze er niet over zouden willen praten.... Een interview met B2? "Zeg eens, meneer dikmans..." "Wa' seggie??" Dat mag iemand anders doen, ik bemoei me wel met Dick Rienstra Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Een interview met B2? "Zeg eens, meneer dikmans..." "Wa' seggie??" Dat mag iemand anders doen, ik bemoei me wel met Dick Rienstra Ik zou wél graag een interview doen met *b2* Maar ik vind het sowieso wel raar, want Adriaan geeft als reden dat Japie en B2 zijn verdwenen dat B2 zijn been heeft gebroken en dat dat het einde van zijn carriere betekende... Het lijkt mij dat dit binnen 3 jaar toch wel is opgelost... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Ik weet het ook allemaal niet. Maar Aad wil er niet over praten en de 2 broers schijnbaar ook niet. Dus waarschijnlijk zal er toch niet bekend worden wat er dan precies is gebeurd. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost het was geen gebroken been maar iets met nekpijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost het was geen gebroken been maar iets met nekpijn... Idd, en dan moet je in de richting van een dwars leesy (hoe je het ook schrijft) gaan denken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Nou ik denk dat dat lichtelijk overdreven is, misschien een whiplash ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Nou ik denk dat dat lichtelijk overdreven is, misschien een whiplash ofzo? Ik dacht al dat het overdreven was, maar er kan natuurlijk van alles gebeuren in allerlei maten. Een whiplash hoeft niet direct een eind voor je cariere te betekenen maar dat verschilt ook per geval. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost [..]Ik dacht al dat het overdreven was, maar er kan natuurlijk van alles gebeuren in allerlei maten. Een whiplash hoeft niet direct een eind voor je cariere te betekenen maar dat verschilt ook per geval. nou bij een dwarsleasie of hoe je 't schrijft zit je je leven in een rolstoel als ik goed geïnformeerd ben, dan ben je dus verlamd en bij B2 was sprake van pijn in de nek, lijkt meer op een whiplash, maar ik ben geen dokter en ik was er niet bij dus hou me er niet aan vast Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Idd, en dan moet je in de richting van een dwars leesy (hoe je het ook schrijft) gaan denken. Een dwarslezie (of hoe je het ook schrijft {3e keer }) zit toch niet in je nek? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Als B2 niet graag over het verleden wil praten, zal ie het vast niet leuk vinden dat ie elke dag nog een uur op tv te zien is als B2. Offtopic: het is dwarslaesie, DJ kwam in de buurt maar ea spreek je uit als ie. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Als B2 niet graag over het verleden wil praten, zal ie het vast niet leuk vinden dat ie elke dag nog een uur op tv te zien is als B2. Offtopic: het is dwarslaesie, DJ kwam in de buurt maar ea spreek je uit als ie. Thx Hinse, en weet je ook of dit voor KAN komen in je nek? En daarbij is het best mogelijk dat B2 het niet leuk vind op tv te zijn, maar ja, hij kan dat moeilijk verbieden of zo... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost [..]Thx Hinse, en weet je ook of dit voor KAN komen in je nek? En daarbij is het best mogelijk dat B2 het niet leuk vind op tv te zijn, maar ja, hij kan dat moeilijk verbieden of zo... Een gebroken nek resulteert over het algemeen in een dwarslaesie, ja. Maar zo erg was het helemaal niet, hij heeft de scene namelijk gewoon afgemaakt en daarna pas verteld wat er aan de hand was. Een whiplash of iets in die geest lijkt me het meest waarschijnlijk. Zijn we nu uitgepraat over dwarslaesies en aanverwante zaken? Joop Dikmans kon niet meer werken, klaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 september 2004 gepost Share 13 september 2004 gepost Een gebroken nek resulteert over het algemeen in een dwarslaesie, ja. Maar zo erg was het helemaal niet, hij heeft de scene namelijk gewoon afgemaakt en daarna pas verteld wat er aan de hand was. Een whiplash of iets in die geest lijkt me het meest waarschijnlijk. Zijn we nu uitgepraat over dwarslaesies en aanverwante zaken? Joop Dikmans kon niet meer werken, klaar. Ja dat klopt, maar mijn vraag waardoor deze discussie kwam, was of het een gedwongen keuze van Joop Dikmans was om te stoppen met B2 spelen OF vanwege andere zaken... Maar ik begrijp nu dat het een gedwongen keuze was... Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 16 september 2004 gepost Share 16 september 2004 gepost het is zeker jammer dat b2 gedwongen moest stoppen met de series. maar misschien(totaal niks negatoefs over b2) is het wel goed geweest dat er wat nieuwe gezichten ingekomen zijn voor de afwisseling. toch? maar nog méér afleveringen met b2 waren uiteraard ook zeer zeer welkom geweest. groeten dennis Link naar bericht Delen op andere sites
harryknarry 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost ik heb vernomen dat *b2* een gebroken been had en darom is gestopt dat vind ik een zeer onprettig bericht aldus voor *b2* gecondoleerd met uw gebroken been Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 september 2004 gepost Share 24 september 2004 gepost ik heb vernomen dat *b2* een gebroken been had en darom is gestopt dat vind ik een zeer onprettig bericht aldus voor *b2* gecondoleerdmet uw gebroken been Welkom op dit forum Er is meer aan de hand dan het gebroken been. Dat heeft Adriaan ons verteld. De beide personen die B2 speelden waren niet zo prettig om mee samen te werken. Overigens is dat been nu al wel weer geheeld, hoop ik Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost Het trio Japie, B2 en de Baron was geweldig en het zal dus niet aan het succes gelegen hebben. Misschien dat ze dachten toen Joop Dikmans niet meer verder kon spelen, dat het idd wel leuk zou zijn om ook Japie te vervangen door iemand anders. Overigens heb ik *B100* en *harry* altijd minder gevonden dan B2 en Vlugge Japie. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost VJ past niet in het plot van de Europa serie. B100 en HH wel. B100 speurt B&A op, en HH maakt de bommen. Dat had met VJ niet gekunt, ik zie VJ niet in heel Europa achter B&A aanzitten. In Amerika hadden B2 en VJ wel gekunt. Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 25 september 2004 gepost Share 25 september 2004 gepost VJ past niet in het plot van de Europa serie. B100 en HH wel. B100 speurt B&A op, en HH maakt de bommen. Dat had met VJ niet gekunt, ik zie VJ niet in heel Europa achter B&A aanzitten. In Amerika hadden B2 en VJ wel gekunt. Inderdaad. B2 en VJ zijn niet de types die in hun eentje B&A opsporen of zo handig zijn dat ze een bom maken. Het zijn meer de slaafjes van de baron die al het vuile werk moeten opknappen. Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Maar nu even over de originele vraag: Hoe gaat het met die acteurs nu? Ik zou het ook wel graag willen weten, is Harry Dikmans in Argentinie gebleven? Of is hij weer terug in Nederland? Zowiezo is er niet veel over de acteurs van B&A in de oude series te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Maar nu even over de originele vraag: Hoe gaat het met die acteurs nu?Ik zou het ook wel graag willen weten, is Harry Dikmans in Argentinie gebleven? Of is hij weer terug in Nederland? Zowiezo is er niet veel over de acteurs van B&A in de oude series te vinden. dat komt omdat de gebroeders niks meer met B&A te maken willen hebben en andersom hetzelfde het geval is. Dus meer info zal je ook niet krijgen, tenzij je zelf dingen gaat uitzoeken. Maar je was hier nog niet achter, wat volgens mij best op veel plekken te vinden is, dus denk niet dat dat n optie is... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 28 september 2004 gepost Share 28 september 2004 gepost Het trio Japie, B2 en de Baron was geweldig en het zal dus niet aan het succes gelegen hebben. Misschien dat ze dachten toen Joop Dikmans niet meer verder kon spelen, dat het idd wel leuk zou zijn om ook Japie te vervangen door iemand anders. Overigens heb ik *B100* en *harry* altijd minder gevonden dan B2 en Vlugge Japie. Ik zie B2 ze al achtervolgen Of B2 een BOEM maken... Nee, B2 is beter als een 'derde' boef: voegt niets toe of zo... Dat is juist het leuke aan B2 Als hij alleen achter B&A aangaat, kan hij wel een beetje 'wa seggie' lopen te scanderen maar als niemand iets zegt... *Waarom stelt iedereen vragen die al eerder in dit topic zijn beantwoord?* Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost B2 de stomste en doofste boef op de wereld! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost B2 de stomste en doofste boef op de wereld! Als je nou niet ophoudt met baggeren, krijg je een waarschuwing Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 oktober 2004 gepost Share 2 oktober 2004 gepost B2 de stomste en doofste boef op de wereld! En dat maakt hem zo leuk. Maar kun je even onderbouwen waarom je hem niets aan vind (tenminste ik neem aan dat je die opmerking zo bedoelt). Link naar bericht Delen op andere sites
B98 24 augustus 2005 gepost Share 24 augustus 2005 gepost (Na aanleiding van het lang stilstaan van dit Topic) Weet iemand hoe het met Harry en Joep Dikmans is en wat ze momenteel doen? Want daar ben ik namelijk zeer beniuwd na. Het zijn zulke goede acteurs! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 augustus 2005 gepost Share 24 augustus 2005 gepost Ze zijn lekker aan het genieten van het oude dag denk ik. wat denk je, die mannen zijn ook op leeftijd. misschien wonen ze in een bejaardenthuis, lekker kaarten voor de televisie, met bassie en adriaan op de achtergrond . Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost Jup gezellig, laat ze lekker genieten van hun pensioen Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 4 oktober 2005 gepost Share 4 oktober 2005 gepost Ik heb uit een bron vernomen dat de oude B2 , Harry Dikmans *b2oud* , zijn dagen slijt in Burgh-Haamstede (Zeeland). Ik zeg niet betrouwbare bron want ik weet namelijk niet of die bron betrouwbaar is. Hoe het met hem gaat of andere info weet ik niet! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 4 oktober 2005 gepost Share 4 oktober 2005 gepost Volgens de Nationale Telefoongids zijn er twee Dikmans woonachtig in Burgh-Haamstede ene Dikmans, H W M Dus zou een Harry kunnen zijn Maar ook ene Dikmans sr, Harry K zou zeggen, waag er een telefoontje aan. Alleen of ze blij zullen zijn met een telefoontje van Bassie & Adriaan fans... Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost Ik zal ook nog is een vraag aan adriaan sturen, of er de laatste tijd nog wat is vernomen van de b2's. niet met forum.clownenacrobaat.nl eronder natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 oktober 2005 gepost Share 5 oktober 2005 gepost Ik zal ook nog is een vraag aan adriaan sturen, of er de laatste tijd nog wat is vernomen van de b2's.niet met forum.clownenacrobaat.nl eronder natuurlijk Nou Adriaan en de B2's hebben geen contact meer en als ze dat al hebben is het niet positief en wil Aad er niets over zeggen. Maar je mag het proberen hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost [..]Nou Adriaan en de B2's hebben geen contact meer en als ze dat al hebben is het niet positief en wil Aad er niets over zeggen. Maar je mag het proberen hoor Dat vind ik dus zo raar. Je kan toch ook spreken over minder leuke dingen? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost [..]Dat vind ik dus zo raar. Je kan toch ook spreken over minder leuke dingen? nee want dan wordt het snel (opgevat als) zwartmaken of een vertekend beeld van de werkelijkheid geven. Daarbij is het natuurlijk niet leuk om over ruzies/onenigheden te praten... Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost [..]nee want dan wordt het snel (opgevat als) zwartmaken of een vertekend beeld van de werkelijkheid geven. Daarbij is het natuurlijk niet leuk om over ruzies/onenigheden te praten... Positief bericht hoeft toch ook niet meteen opgevat te worden als een bejubeling? Je kunt het toch bescheiden houden... Ze zullen toch niet na elke opname elkaar de tent uit hebben gevochten? En mocht dat wel zo zijn, vind ik dat ook wel interessant. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost [..]Positief bericht hoeft toch ook niet meteen opgevat te worden als een bejubeling? Je kunt het toch bescheiden houden... Ze zullen toch niet na elke opname elkaar de tent uit hebben gevochten? En mocht dat wel zo zijn, vind ik dat ook wel interessant. Ja dat vind jij, maar Aad en B2 niet (waarschijnlijk) trouwens 1 juli waren B&A erg aardig tegen leden van het forum, we kregen persoonlijke vragenuren enzo.. En zie jij nu nog iets terug op Aads site dat naar het forum verwijst? Nee, daar wordt dus gewoon niet meer over gepraat. Its over. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost [..]Ja dat vind jij, maar Aad en B2 niet (waarschijnlijk) trouwens 1 juli waren B&A erg aardig tegen leden van het forum, we kregen persoonlijke vragenuren enzo.. En zie jij nu nog iets terug op Aads site dat naar het forum verwijst? Nee, daar wordt dus gewoon niet meer over gepraat. Its over. Dat is waar, het kan echt afgesloten zijn, maar dan vind ik dus ook dat je er over kunt praten, omdat je er dan niet meer mee zit. Ter informatie weet je wel, omdat B2 toch een grote rol heeft gespeeld in de series. Daarom vind ik dat hij eigenlijk niet mag ontbreken alleen maar omdat de herinneringen dan niet zo best waren. Er zal toch wel een paar dingen te vinden zijn die wel leuk zijn om te vermelden? En zoniet, hou je het toch gewoon zakelijk? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 7 oktober 2005 gepost Share 7 oktober 2005 gepost [..]Ja dat vind jij, maar Aad en B2 niet (waarschijnlijk) trouwens 1 juli waren B&A erg aardig tegen leden van het forum, we kregen persoonlijke vragenuren enzo.. En zie jij nu nog iets terug op Aads site dat naar het forum verwijst? Nee, daar wordt dus gewoon niet meer over gepraat. Its over. Er staat anders nog wel een vraag over 'waarom het "bassie.enadriaan forum" niet meer mag.' Maar ja, dat is dan ook het enige. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 15 oktober 2005 gepost Share 15 oktober 2005 gepost Heeft iemand al gebelt ? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost Lijkt me erg leuk als iemand wil proberen contact op te nemen met Harry Dikmans, die dus vermoedelijk in Burgh-Haamstede woont! die vermelding van Harry Dikmans sr in het telefoonboek kan haast geen toeval zijn, zo groot is Burgh-Haamstede ook niet.. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost ok dan bel ik morgen wel ff, k ga um niet om half 11 s avonds ermee nog lastig vallen Iemand nog ideeen wat ik moet zeggen/vragen? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten