TMP 7 september 2004 gestart Share 7 september 2004 gestart Ik weet niet of jullie dit idee wat vinden, maar ik post het gewoon en jullie kijken maar wat je er van vindt . In je profiel staat nu alleen het aantal posts, het zou mij wel leuk lijken, wanneer daaronder zou staan hoeveel post in welk deel van het forum je hebt geplaatst. Bijv. 10 in General Chat enz. , zo kun je toch ook een beetje zien, waarin die persoon het meest is geïnteresseerd wat B&A betreft. Wat vinden jullie hiervan ? Als jullie het niks vinden of het te veel tijd kost vind ik dat ook niet zo erg, het is gewoon een ideetje . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2004 gepost Share 7 september 2004 gepost als er een dergelijk script is en er is interesse voor dan kan het wel, alleen ik heb het nog niet eerder gezien en zelf programmeren is voor mij geen doen dus even opzoek naar een mod voor phpbb 2.0.x die dat kan zoekze! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Zou best wel leuk zijn ja... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten